Samboeren skal på intervju

I natt har jeg sovet ganske greit, men jeg føler meg allikevel ikke bra i kroppen. Enda jeg har tatt det ganske rolig så er det fortsatt mye hvile som må til før kroppen min er ok igjen, men jeg har virkelig lyst til å gå en tur i dag. Lurer på hva jeg skal gjøre. Det er ikke akkurat sånn at energi vokser på trær for meg. Kanskje jeg må finne på noe annet å gjøre i dag også. Jeg som håpet å gå en tur i skogen i dag. Det er jo så fint vær i dag også. Solen skinner inn vinduet.

Selvom kroppen min ikke er så bra, så er det én ting som er ganske bra i dag og det er at samboeren min skal på intervju i dag. Jeg er så spent og håper VIRKELIG han får denne. Det kommer til å bli veldig stress med flytting, men den jobben trenger han virkelig nå. Tiden renner ut og det gjør han veldig stressa. Jeg liker ikke å se han sånn. Verste er jo at jeg ikke kan gjøre noe med det. Så nå må vi bare krysse fingrene og virkelig håpe at han får denne jobben og at vi finner et sted å bo i nærheten av jobben.

Selvom det er et stykke unna her vi bor, så vil jeg med glede flytte om han får jobben. For meg er det alt som betyr noe. Fast inntekt er jo veldig viktig nå. Om jeg så er nødt til å pakke og flytte alle tingene til et nytt sted. Det gjør jeg med glede. For det har ingenting å si hvor vi bor så lenge han har en jobb. Så da er det bare å krysse fingrene og håpe at dagens intervju går kjempe bra og at han har en jobb der fremover.

Dagen i dag blir nok veldig nervepirrende og fylt med spenning, håp og et stort ønske. Kanskje det er derfor jeg ikke har så mye energi, at hodet mitt egentlig kverner disse tankene mer enn jeg kan forstå. Jeg får prøve å finne på noe å gjøre, holde hodet mitt opptatt. Nå har jeg jo boka jeg kan lese, Netflix jeg kan se på og oppvask jeg kan ta. Det er nok å finne på her. Kanskje det ikke blir en lang gåtur i dag, men jeg skal hvertfall finne på noe.

Følg bloggen på facebook HER om du vil høre mer om hvordan det går fremover.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg