Sakura fra Rituals

Reklame | Lyko

Om det er noe jeg virkelig er helt avhengig av så er det duftlys, duftpinner og insens. Og da kommer vi jo inn på en av mine absolutt favoritter som dufter helt himmelsk og det er selvfølgelig Rituals. Dette merket er jeg så forelsket i. Om du ennå ikke har prøvd Rituals sine produkter så anbefaler jeg deg å teste de ut. Så i dette innlegget skal jeg vise dere produktene jeg elsker. Om dere klikker på bildene så kommer dere også rett til produktene hvis dere har lyst til å kjøpe dem. Disse er jo helt perfekte å gi i gave også. Så la oss ta en titt på mine favoritter.

Nå har ikke jeg bil selv, men om jeg hadde hatt det så ville dette definitivt vært noe jeg hadde brukt pengene mine på HELE TIDEN. For denne dufter så godt. Sakura er absolutt min favoritt når det kommer til Rituals og det å ha denne duften i bilen ville jo vært en drøm. Så ja, dette produktet er absolutt å anbefale for deg som har bil og vil at bilen skal dufte godt.

Denne håndsåpen har jeg kjøpt inn og jeg gleder meg til å bruke den når den andre er tom. For den dufter jo helt fantastisk og emballasjen er jo så utrolig søt. Om du vil at hendene dine skal lukte som blomster, velg denne! Åh jeg bare elsker den. Dette er absolutt min favoritt håndsåpe noensinne.

Og la oss bare gå helt ut med en matchende hair og baby mist. Denne står på ønskelisten min og jeg kommer nok til å kjøpe den så fort jeg får råd. For hvem vil vel ikke lukte godt? Det er jo heller ikke sånn at man kan få nok duftspray. Parfyme er jo en ting, men jeg er hvertfall sånn at jeg må ha sånn i tillegg. Så denne gleder jeg meg til å kjøpe inn.

 

Og for å matche med alt annet så har dem også duftlys. Jeg elsker duftlys og dette lukter så nydelig. Så hvis du er som meg og liker duftlys og alt som lukter godt. Ja, da burde du kjøpe dette. For er det noe som virkelig lukter godt så er det Sakura fra Rituals.

Og hvis du har lyst til å prøve ut litt forskjellig så har dem også forskjellige gavepakker. Jeg testet ut en annen serie fra Rituals for en stund tilbake og da kjøpte jeg en sånn pakke. Det var så mange bra produkter til en grei pris og jeg er så glad for at jeg tok sjansen. For fra den dagen av så har Rituals vært et av mine favorittmerker. De har så mange bra produkter med helt fantastiske dufter og Sakura er absolutt min favoritt for tiden.

Om du ønsker å prøve ut noen av disse produktene kan du klikke på bildene og så kommer du til siden og det produktet det er bilde av. Så er det bare å legge i handlekurven. Så enkelt er det faktisk.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg