Så var vi i gang igjen

Da var jeg godt i gang med denne dagen. Gårsdagen var jo ikke så bra, men heldigvis er det mye bedre i dag. Jeg har fått vasket opp alle tallerkener, både store og små. Nå har jeg også fått skyldt alt bestikket. Det går unna når man først kommer i gang. Og det har egentlig aldri vært noe problem for meg å gjøre husarbeid, men for kroppen min er det litt verre. Så jeg er veldig glad for at jeg ikke ble liggende i dag også. Det har jeg verken tid eller tålmodighet til akkurat nå. Allikevel vil jeg ta det litt rolig sånn at jeg ikke ender opp med smerter igjen. Derfor tar jeg en liten pause nå.

Planen i dag er å få vasket opp all oppvasken, men om jeg kun får tatt halvparten så er det helt okay. Det har blitt så mye på grunn av masse baking og sånt. Så det får ta den tiden det tar, bare jeg er ferdig med kjøkkenet i løpet av denne uken. Noe som ikke skal bli for vanskelig med tanke på at jeg har kommet ganske godt i gang. Faktisk tipper jeg at dette kan gjøres på 2 dager max. Da mener jeg å ta oppvask, vaske benkene og støvsuge.

Når alt det er gjort så kan jeg komme i gang med å filme den første julevideoen til youtube, nemlig pynte opp til jul. Jeg har også så mange andre planer for youtube så det lønner seg å abonnere på kanalen min om du ikke vil gå glipp av noe. Du finner link til kanalen min nederst i innlegget. Det kommer til å bli mye moro om samboeren min bare blir frisk. For jeg har sittet og skrivd en lang liste over gøyale ting jeg kan gjøre med samboeren min og filme til youtube. Masse juleinnhold blir det nok uansett, men det er noen ting som jeg virkelig har lyst til å få med meg i år. De to andre årene har vi ikke fått gjort noe sammen fordi han var syk og så var det full corona lockdown. Så nå krysser jeg både fingre og tær for at vi faktisk skal få oppleve noe sammen denne julen. Det er lov å håpe.

Også får vi vel bare vente og se hva som faktisk skjer i løpet av november og desember. Om du har noen ønsker om hva du ønsker å se på youtube så fortell meg gjerne i kommentarfeltet. Nå er det hvertfall vasking av kjøkkenet som står på planen. Og kanskje en film eller noe i kveld. Så kommer jeg tilbake med en oppdatering på hvor langt jeg har kommet i løpet av dagen.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg