Så mye vann

Nå er det en liten pause fra Skal vi danse og jeg tenkte derfor jeg skulle blogge litt om dagen i dag. For det har jo ikke vært helt stille. Jeg har klart å komme meg opp av sofaen og faktisk helt ut til butikken. Samboeren min og jeg tok oss en tur i butikken for å handle inn litt godt. Vi eller hvertfall han har noe veldig gøy å feire fordi han var på en audition til et kor og fikk melding om at han nå skal få muligheten til å synge i dette koret allerede på onsdag. Så det måtte jo feires med litt sjokoladepudding (uten sukker). Jeg viste at han kom til å komme inn fordi han har en fantastisk stemme og kontroll på stemmen sin når han synger, men det er jo allikevel en utrolig flott nyhet og jeg ble jo veldig glad på hans veiene. Så da får vi se hvordan det går for han i dette nye koret.

Utenom denne turen i butikken så har det ikke skjedd så alt for mye. Samboeren min og jeg har stått på kjøkkenet sammen og lagd middag. Det er jo ikke noe som skjer så ofte. Som regel er det jeg som står for middagen. Mest fordi jeg ikke liker å ha noen oppå meg når jeg lager mat, men når det er taco på menyen er det veldig fint med hjelp. For da står han å steker kjøttdeigen og jeg kutter grønnsakene. Enkel og grei løsning egentlig. Og når det var gjort så ble det jo å sitte sammen og spise middag, men også et par episoder med Rick&Morty. En koselig stund som jeg alltid setter veldig pris på at vi har. Og kanskje vi kan komme i gang med de nye episodene av Lucifer også for dem har ingen av oss sett. Det har fristet  å se dem alene, men jeg har lovet å se dem sammen med han så det må vi snart komme i gang med.

Når den koselig stunden var over og han gikk inn på kontoret sitt så var det nesten rett på God Kveld Norge som jeg har begynt å se på før Skal Vi Danse. Som regel er ikke dette noe jeg har fulgt med på, men så begynte Sophie Elise og da tenkte jeg at jeg kunne ta en titt. Og etter det så har jeg bare sett på det før Skal Vi Danse. Noen av sakene der er faktisk veldig spennende, hjerteskjærende og rørende. Så jeg tror nok jeg kommer til å se mer av det.

Utenom det er det jo denne flommen da. Det fikk jeg jo se litt av når vi kjørte til butikken. Steder som har vært helt tørt store deler av sommeren var nå nesten opp på veien. Faktisk fortalte samboeren min meg at det hadde gått opp, men at det nå var trukket seg tilbake. Og da snakker vi hvertfall 1 meter om ikke mye høyere. Det har jo vært ganske mye mer regnvær de siste dagene enn jeg har fått med meg. Badeplassen som jeg pleier å gå til var jo lagt ut bilde av på facebook der store deler av turstien og brua faktisk lå under vann. Noe som skal en del til, men det hadde altså skjedd. Så det blir veldig spennende å se hva som skjer videre. Sånn sett er jeg veldig glad for at vi bor i høyden og ikke har denne mengden med vann som hoper seg opp rundt huset. Da kunne det blitt ganske katastrofalt her inne. Tankene mine går derfor til alle de som nå er i fare for å få mengder med vann inn i hus og garasje. Håper disse vannmengdene skader minst mulig.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg