Så mye har skjedd

Jeg har vært ganske stille i dag og det er rett og slett fordi jeg ikke har hatt noe energi til å blogge. Dagen min begynte med årets første psykologtime. Det var veldig tungt og vanskelig, men jeg er glad for at jeg får den hjelpen jeg får. Nå er jeg endelig i gang med noe igjen og det virker som at psykologen har noen litt andre tips og råd til angsten enn dps hadde. Neste mandag skal jeg få høre hvordan jeg skal klare å jobbe med angsten og begynne med å finne ut hva som ligger i bunnen. Så det er jeg veldig spent på.

Etter å ha hatt denne samtalen med psykologen tok jeg en pause på sofaen. Jeg var så sliten av alt sammen og orket ingenting. Kanskje ikke så rart når jeg slet så utrolig mye med angsten før timen og jeg slet med å holde tårene tilbake når vi snakket. Så da trengte jeg en pause. Og da bestemte jeg meg også for å ta det rolig med bloggen fordi en psykologtime tar all energien min.

Jeg fikk slappet skikkelig av og skulle i butikken etterpå. Der fikk vi handlet inn masse mat sånn at vi slipper å dra i butikken på en stund. Også tok vi en liten tur inn på Nille der jeg fant et par ting til halloween. Det blir nok ikke siste turen heller. Jeg hadde ikke så mye penger nå, men forhåpentligvis vil de tingene være der i slutten av måneden også sånn at jeg kan kjøpe noe jeg har lyst på.

Når vi kom hjem så var det å pakke ut alt og få det inn i skapene. Det krevde jo også en god del energi så da ble det en helt enkel frossenpizza til middag i dag. Jeg er så utslitt at jeg ikke vet om jeg får gjort noe som helst i dag. Egentlig vil jeg bare gå og legge meg om jeg skal være helt ærlig. Så jeg krysser fingrene og håper at psykologen virkelig kan hjelpe meg med å få energien tilbake. For nå begynner det å bli ille. Jeg er så lei av å ikke orke noe som helst. Så jeg er veldig glad for at jeg nå har kommet i gang med psykologtimer igjen.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg