Så koselig

I går ryddet og vasket jeg kjøkkenet. Jeg fikk også bakt noen utrolig gode ostebaguetter som samboeren min tok med seg som lunsj på jobben i dag. Vi tok oss også en liten tur ned på butikken for å handle et par ting. Og heldige meg kom til gratis tulipaner. Så jeg tok med meg 2 buketter. De vil jo bli kastet om ingen tar de med seg. Så som samboeren min sa i går Du trenger ikke spørre henne to ganger. Vi kom dit for frukt og melk, men dro derfra med 2 tulipanbuketter også. Jeg er så heldig!

Klart det er ikke de aller peneste blomstene, men de var hvertfall ikke brune eller noe sånt (fargen på den bak er faktisk noe grønt som har farget av fra bladene eller no). Så jeg ble veldig glad for dem. Også så nydelige farger. De hadde også lilla, men disse syntes jeg var finest. Jeg tok en bukett med rosa og en med hvite-rosa. Og det er hva som skjedde i går.

I dag tenker jeg å ta det litt roligere. Hva som kommer til å skje i dag vet jeg ikke, men jeg skal nok få ryddet litt i dag også. Jeg må bare passe åå sånn at jeg ikke gjør for mye på en gang. Og før noe som helst annet så må jeg få i meg noe frokost sånn at jeg faktisk fungerer igjennom hele dagen.

Ja, det er altså planene mine for dagen. Også fikk dere se de fine blomstene jeg fikk fra butikken. Så da er det egentlig bare for meg å få i meg frokost og starte denne dagen. For jeg prøver å stå opp og begynne dagen så fort jeg våkner. I dag våknet jeg da samboeren min gikk ut døra og da får jeg jo veldig mye ut av dagen. Jeg føler meg også mye bedre og er klar for en ny dag. Faktisk kan jeg nesten ikke vente med å begynne og rydde her. Nå vil jeg bare få det rent og ryddig. Det er en av de positive tingene med å ha ligget rett ut i mange dager, man vil bare komme i dag med husarbeidet. Og snart skal jeg også begynne å gå turer for nå klør det etter å gå i skogen.

Hvordan ser din dag ut i dag?

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg