Så fornøyd!

God morgen alle dere flotte mennesker!

I dag blir det en veldig rolig dag fordi samboeren min har smittet meg. Så her ligger jeg rett ut og er syk. Det er så typisk. På fredag så tenkte jeg at på mandag (i dag) skulle jeg gå en lang tur. Vel, det ble ikke noe av. I det minste skinner solen inn i stua og holder meg varm. Utenom det er det ikke så mye positivt å fortelle om dagen i dag. Faktisk vurderer jeg å bare sove mest mulig, men jeg har ikke helt bestemt meg ennå. I mellomtiden ligger jeg her og er veldig fornøyd med hvordan håret mitt ser ut for tiden.

Det syns ikke så godt på bildet, men det går fra lilla/rosa til babyblått. Også har det vokst en god del. For en stund siden klippet jeg det jo ganske kort. Vel, ganske kort til å være meg. Det var jo veldig fint og lett å ha med og gjøre, men etterhvert som håret mitt har vokst så tenker jeg bare at jeg savner å kunne ha det i strikk og flette det. Nå er det jo ganske grei lengde, men jeg kommer til å bare la det vokse.

Det føles så mye bedre etter at jeg fikk klipt av alt som var brent i hjel av bleking. Nå er håret mitt mykt og friskt. Faktisk har ikke håret mitt sett så bra ut siden jeg var 15 år. Det forklarer en god del. For dette håret har ikke fått mange pauser fra bleking eller farging. Derfor skal jeg være litt mer forsiktig med hva jeg gjør med håret fremover, men jeg skal hvertfall farge håret til sommeren. Hva som skjer før det vet jeg ikke. Vi får se hvor lenge jeg klarer å gå uten å ødelegge håret mitt.

Akkurat nå skal jeg bare slappe av og håpe at jeg snart er frisk igjen. Jeg vil nemlig ut i skogen. Det er så lenge siden sist og jeg lengter etter frisk luft, stillhet, lyden av fuglesang og bekker som renner. Så da får jeg ta det litt med ro, hvile litt og håpe at jeg snart er frisk.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg