Så endte dagen bra til slutt

For en dag det har vært. Jeg er helt utslitt og er glad det har kommet til slutten av dagen og det neste som står på planen nå er søvn. Det har vært slitsomt, dårlig stemning og jeg har vært sint. Så snudde det over til det positive og jeg kjent at jeg ble glad og hadde det fint. Det som snudde alt det negative var tiden sammen med min kjære samboer. Vi satt sammen og spilte brettspill først og så avsluttet vi dagen med en film. Nå har samboeren min gått å lagt seg, men jeg får jo ikke sove som vanlig. Det tar alltid så lang tid fra jeg legger meg til jeg faktisk sovner så jeg lurer litt på om jeg skal sove i stua i natt. Jeg orker ikke å ligge våken i senga også må jeg være stille hele tiden. Jeg kan jo ikke akkurat drive med mobilen eller noe annet når han ligger å sover ved siden av meg. Desutten kjenner jeg at det blir en sånn lang og kjip natt. Bedre å bare sove her ute. Han må jo uansett jobb i morgen og jeg orker ikke sprette opp av senga før jeg trenger. Etter en sånn dag som i dag så trenger jeg litt ekstra tid til å slappe av og sove.

I morgen er det en ny dag og da blir det pinnekjøtt til middag. En fordel å være uthvilt da fordi kålrabistappe trenger en del krefter for å lage. Man kan jo ikke lage pinnekjøtt uten kålrabistappe. Og jeg er ikke fan av poseversjonen så da gjør man det skikkelig!

Jeg syns det var så kjipt at vi ikke fikk lagd pinnekjøtt i romjula så når jeg kom over billig pinnekjøtt på havaristen så måtte jeg jo kjøpe et par pakker. Og pakken fra havaristen stod og ventet på oss utenfor døra når vi kom hjem i dag. Oppi der lå det 2 pakker med pinnekjøtt, gressløk, knekkebrød og 2 tynne strømpebukser. Egentlig en veldig kjekk side om man trenger å spare penger på ting. Det er jo så klart ikke det samme der hele tiden og det er ikke som i en butikk, men man kan være heldig å finne mye nyttig der. Det anbefales å ta en titt innom siden dems. Det fine er at dem leverer rett hjem. Enklere blir det ikke.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg