Ryddet i klærne mine

I dag våknet jeg litt tidligere enn vanlig fordi ja hadde vært så smart å latt alarmen fra forrige mandag stå på. Og når den ringte så fikk jeg ikke sove igjen. Og hva gjør man da? Jo, man begynner å kikke på klær på nettet. Jeg fant så mye fint så til slutt endte jeg opp med å kjøpe meg et par nye klær fra bubbleroom. Jeg ble så forelsket i noen av jeansene som er der. Det er nøyaktig slike jeans jeg har vært på leting etter. Så nå er det egentlig bare å krysse fingrene og håpe at de passer og sitter fint på meg. Om de gjør det så kommer jeg til å poste bilder med de på. Hvis ikke får jeg bare trene og holde meg unna for mye søtsaker så passer de nok til slutt. Om klærne er bra så blir det ikke siste gang jeg handler klær der.

Og jeg handler ikke bare for å handle, jeg trenger virkelig nye klær. Jeg har gått igjennom alle klærne mine nå og halvparten er ganske utslitt og stygge. Så da er det på tide å bytte ut med noen nye klær. Når det kommer til klær er jeg egentlig veldig sparsom på penger. Jeg kjøper aldri noe jeg absolutt ikke trenger. Det er såpass at klærne fra ungdomsskolen som ikke har vært ødelagte har jeg tatt vare på, men det blir jo stygt så jeg har jo kastet en del nå som ikke har vært hull i. For når printet på T-skjorta begynner å hihi oppløsning eller svarte T-skjorter begynner å bli grå så tenker jeg at de har gjort sitt i løpet av disse årene.

Det eneste plagget jeg ikke klarer å kaste, men egentlig burde ha kastet er jakka jeg har på meg på bildet over her. Den var en gang svart, men nå er den brun og grå. Den ser ikke veldig fin ut, men det er faktisk den beste jakka jeg har hatt på meg. Jeg får se om jeg får surra meg til å farge den svart igjen, men kaste den skal jeg absolutt ikke. Det er noen plagg man bare blir veldig glad i og dette er mitt plagg. Jeg kan ikke si jeg har så mange andre plagg som jeg virkelig ikke klarer å kaste. De aller fleste klærne har gått i søpla til slutt.

Som sagt har jeg ryddet i klærne mine. 3 fulle poser skal bort. Ennå har jeg jo en del klesvask som må tas så da blir det kanskje enda mer. Og selvom jeg skal bli kvitt så masse klær så har jeg fortsatt nok. Og det er bare bukser, gensere og topper. Jeg har fortsatt undertøy, sokker, strømpebukser, skjørt, kjoler og shortser å rydde i. Nå har jeg ikke noe sommerklær her. Alt det ligger hos mamma så det må jeg jo få hentet etterhvert. Det samme gjelder strømpebukser. Så det er nok å gjøre hjemme hos mamma også. Problemet er bare at jeg vet ikke når jeg får kommet meg dit så i første omgang så får jeg fokusere på det som er her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg