Rose i snøen

Jeg har lenge hatt lyst til å gjøre dette, men når jeg har hatt roser i huset så har jeg rett og slett glemt det bort eller så har det ikke vært snø ute. Nå kom jeg endelig på det og det er nok snø ute til at jeg kan få tatt noen vakre bilder. Hvis du har lyst til å gjøre dette i løpet av vinteren så er alt du trenger å gjøre dette:

Du trenger en rose (eller flere om du ønsker det) også legger du den i fryseren. Når snøen har lagt seg tar du den ut og legger den forsiktig oppå snøen. Så er det bare å knipse noen bilder og da kan resultatet bli slik som dette her:

For flere år siden så fikk jeg se dette på en facebook gruppe og jeg syntes det var så vakkert. Etter det så har jeg bare hatt lyst til å gjøre dette og få noen fine bilder. Og jeg må jo si at bildene faktisk ble ganske fine. Selvom vi ikke har så masse snø så var det nok til å ta disse bildene. Kanskje jeg gjør det når det har kommet mer snø også. Vi får se. Jeg ble hvertfall fornøyd med bildene jeg tok med denne flotte rosen.

Roser er jo noe av det peneste som finnes og det er nesten umulig å ikke få noen fine bilder av dem. Denne gangen valgte jeg å bruke en rød rose siden vi er inne i  juletiden. Hva er vel bedre enn en rød rose til jul? Selv syns jeg det ble noen veldig fine julebilder og jeg gleder meg veldig til det kommer mer snø slik at jeg kan ta enda flere julebilder ute. Jeg har nemlig et par andre idèer også. Vi får se om jeg får knipset noen flere bilder før julen er over. Da trenger jeg hvertfall litt mer snø. Så da er det bare krysse fingrene for at snøen kommer, men vinterbilder blir det hvertfall uansett.

Moro var det hvertfall å ta disse bildene. Endelig fikk jeg gjort det jeg har ønsket i flere år. Så når jeg endelig fikk gjort det så hadde jeg det så gøy med det at jeg ikke hadde lyst til å slutte, men så var det kulden der ute som gjorde at jeg gjerne ville inn og varme meg under teppet.

Hva syns du om rosebildene? Noe du kunne tenkt deg å gjøre?

Følg gjerne bloggen på facebook HER for mer vinter/julebilder.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg