Rose i snøen

Jeg gjorde en sånn tidligere denne måneden, men jeg hadde lyst til å prøve med en av de andre fargene. Jeg må si at de bildene med den røde rosen var et hakk bedre enn denne, men det er allikevel utrolig fint. I tillegg prøvde jeg å spraye vanndråper på denne rosen før jeg la den inn i frysern, men jeg syns ikke det ble så bra som jeg håpet. I tillegg hadde det allerede begynt å bli mørkt ut så det ødela jo litt av kvaliteten på bildene, men jeg håper allikevel dere liker dem. Jeg syns de ble litt fancy selvomndet skal mye til for å få like bra bilder som de jeg tok av den røde rosen. La oss hvertfall ta en titt på resultatet.

Som sagt var det allerede begynt å bli mørkt så bildene ble ikke fult så bra. Rosen står ute nå så hvis det blir greit vær i morgen og jeg klarer å huske det så kan jeg prøve å få tatt et bilde i bedre lys. Ellers ble de ganske bra egentlig.

Så det er altså hva jeg gjorde tidligere i dag. Jeg syns det er så moro å ta bilder og da særlig litt annerledes bilder sånn som dette. Dagen i dag ble med andre ord veldig gøy og fin. Så får vi se hva resten av dagen bringer.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg