Rose i ramme

I buketten jeg fikk av samboeren min så var det en rose som var knekt. Først tenkte jeg at det kunne være fint å sette den i vann i et lite glass, men så fikk jeg en enda bedre idé et par dager etter. Så rosen hadde stått i vann i et par dager før jeg la den i press i en bok. Jeg har nå ventet i ca. 2 uker så i dag tok jeg den ut av boka og brukte den siste rammen fra IKEA. Her er resultatet.

Er den ikke vakker? Jeg syns hvertfall den ble veldig pen. Faktisk er jeg veldig fornøyd med hvordan den ligger. Også var det veldig enkelt og fint bilde. Det er veldig moro å se hvordan blomstene blir etter 2 uker i press. Og det at man kan lage flotte bilder ut av naturen, bevare naturen og se på den hver eneste dag syns jeg er utrolig flott. Jeg pleier alltid å savne naturen når snøen dekker til landskapet, men nå har jeg jo faktisk mange flotte blomster og blader å se på her inne selvom det er dekket med snø der ute.

Jeg har nå også bevart en rose fra buketten jeg likte så godt. Så selvom resten av rosene nå er i søpla så kan jeg nå se på denne rosen og nyte den for alltid. Det er ganske fantastisk at man kan bevare det vakre bare ved å legge det i press inni en bok i 2 uker. Så vakkert og utrolig fin pynt til hjemmet. Så denne flotte rosen kommer jeg til å få mye glede av i de kalde vintermånedene.

Følg bloggen på facebook HER

Instagram Hobby HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg