Rolig helg for bloggen

Venninna mi kom sent på fredag og etter det har jeg koblet ut alt av jobb. Vel, jeg har filmet litt til youtube, men for det meste har jeg valgt å legge bort jobb og fokusere på å ha det gøy. Nå er det så utrolig lenge siden jeg så venninna mi sist. Derfor valgte jeg å bruke tiden med henne i stedenfor å sitte med nesa nedi mobilen/PCen for å jobbe med bloggen.

Det har vært en helt fantastisk helg hittil og den er ikke over enda. Alt sammen vil komme i en youtubevideo så det er bare å følge med der inne. Jeg har ikke fått filmet super masse, men jeg har hvertfall prøvd å få med det meste vi har gjort i helgen. Og der er jo en hel dag igjen, så moroa er ikke over ennå.

Siden det aller meste kommer i videoen så tenker jeg det ikke er noe vits i å oppsummere helgen eller noe sånt før den videoen er ute. Den skal jeg prøve å få ut på tirsdag, for på fredag kommer det en annen video som jeg må filme i løpet av neste uke. Så det er mye jobb som skjer til uka. Derfor har det vært veldig deilig å slappe av og bare ha det gøy sammen med venninna mi denne helgen.

Og mer gøy skal vi ha det i dag. Planene er allerede klare og jeg skal selvfølgelig filme det også. Så jeg kommer nok til å være ganske stille i dag også, men det vil komme en spøkelseshistorie i kveld, som alltid. Nest siste historie i år. Og så må vi vente helt til neste spooky season for flere skumle historier. Litt trist egentlig for jeg liker virkelig å skrive disse historiene, men da har jeg noe å glede meg til når høsten kommer igjen til neste år.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg