Rød ble oransj

Etter å ha bleket håret så ville jeg egentlig bare få farget håret og bli ferdig med det. Jeg syns ikke blondt hår er så fint på meg, men alt hadde vært bedre enn det som ble resultatet av fargingen nå. Aldri har jeg vært så takknemlig for at jeg hadde penger og fikk bestilt mørkere rødfarge. I tillegg er jeg veldig glad for at jeg slipper å måtte gå noe sted nå. Hadde det ikke vært for “rødfargen” så hadde håret mitt blitt utrolig bra. Nå må jeg farge over det jeg har blendet sammen så jeg er veldig usikker på om det blir noe bra utenom på toppen. Jaja, så får det bare se rart ut. Heldigvis er det bare hår.

Sånn ser det altså ut nå. Det ser jo ikke bra ut. Dette er så langt fra den rødfargen jeg ønsket meg. Så derfor skal jeg gi det et forsøk til og hvis ikke det går så gir jeg opp. Mulig det blir svart eller noe om resultatet nå blir helt katastrofe. Man må jo håpe at det går bra da, men vi får se. Det bare irriterer meg sånn at det ble så lyst på toppen. Jeg var utrolig nøye og gav meg selv ryggproblemer av denne fargingen. Så ja, jeg ble veldig skuffa da jeg så meg i speilet. Får vel bare krysse fingrene og håpe at den hårfargen jeg nå har bestilt vil være redningen på et ellers ganske bra forsøk på delt hårfarge.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg