Rett på sofaen

Da var middagen spist opp og jeg er egentlig klar for å bare slappe helt av. Jeg har stått på i mange dager for å få det fint her hjemme og nå er det faktisk helt strøkent på både kjøkkenet og i stua. Dette føles så utrolig godt… å være ferdig med. Ja, nå er jeg så lei av å rydde og vaske at jeg er glad det er ferdig. Også har det jo blitt utrolig flott her. Så dette skal nytes. Faktisk har det blitt så fint at jeg ikke engang ville ta ut en tallerken til middagen engang.

Nå håper jeg virkelig det kan holde seg sånn hvertfall ut året. Om jeg klarer det så skal jeg være fornøyd. Med ukentlig støvsuging og støvtørking så skal nok dette bli bra. Jeg er hvertfall helt ferdig og klar for en avslappende og rolig helg uten husarbeid. Også får vi se hvor lang tid det tar før jeg tar ut all halloweenpynten. For helt ærlig så klør det i fingrene etter å få det ut. Samtidig som jeg venter på noen ting som må komme før jeg kan begynne. Jeg har blant annet bestilt en halloweenduk. Om det kommer til å være kun til halloween får vi nå se på, men det er det den er beregnet til.

Det kommer en del andre ting til halloween også som jeg gleder meg til å vise dere. Siden jeg skal lage en video der jeg viser dere alt av pynteting så tenker jeg at det ikke er noe vits å legge ut masse bilder her. Da blir det jo ekstra gøy når jeg viser dere alt i videoen. Nå er hvertfall alt klart og jeg er sliten. Så nå skal jeg legge meg på sofaen og slappe av foran tven.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

3 kommentarer
      1. Ja, jeg sliter med psyken og FM så vet alt om motstand, men da er det viktig å tenke at så lenge man har gjort litt så er hvertfall det gjort. Ikke tenk på alt som ikke har blitt gjort. Da blir man sprø. Hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg