Resturant og shopping

Sist vi pratet så lå jeg med covid. Det må jeg si at jeg er evig takknemlig for at jeg er kvitt. Uten å gå for mye inn i detaljer så var jeg veldig mye svimmel. Ikke kunne jeg gå ut av soverommet heller. Derfor ble jeg liggende i senga i nesten 2 uker og holdt på å bli sprø.

Nå er jeg endelig tilbake og frisk. Og selvfølgelig måtte det feires. Vel, denne turen hadde vel blitt noe av uansett, men det var ekstra godt å komme seg ut etter å ha hatt covid. Så jeg og venninna mi dro på shopping, for så å spise på Egon.

Et fantastisk godt måltid på Egon. Absolutt verdt pengene, om du spørr meg. Og mat smaker jo alltid ekstra godt i godt selskap. Vi hadde det så utrolig koselig, som alltid. Det blir definitivt flere turer til Egon i fremtiden. Ja, faktisk har vi allerede planlagt en tur dit veldig snart.

Vi klarte heller ikke motstå fristelsene inne på Magazinet. Det er så mye godt der, som dere kan se på bildet over. Så vi tok med oss en liten dessert hjem fra dette stedet. Jeg valgte makroner og det må jeg bare si. Det er de beste makronene jeg har spist. Så det blir nok flere av dem også.

Og som jeg fortalte så var vi også på shopping. Det ble ikke så mye, men jeg fikk endelig tak i en dressjakke. Noe jeg har lett etter en god stund nå. Så når jeg endelig fant en i min størrelse kunne jeg ikke la den sjansen gå fra meg. Med andre ord ble det en ganske dyr dag, men absolutt verdt det.

Og slik var altså min tirsdag sammen med venninna mi. Vil du vite hva jeg gjorde med min onsdag? Følg med i morgen så skal jeg fortelle og vise dere. Da viser jeg dere også hva jeg har handlet.

2 kommentarer
    1. Jeg liker meg godt på Egon – tatt navn etter Egon Olsen fra Olsenbanden, noe du visste. Mye god mat der, god plass med solide møbler og god service. Bra at du er på beina igjen og en bytur er intet minus. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg