Rent og ryddig kjøkken

Som jeg lovet så skal jeg nå vise dere litt rundt på kjøkkenet. Nå som det er ryddig (stor takk til venninna mi som hjalp meg i går) så skal dere få se hvordan det har blitt her. Først må jeg bare si at det er så utrolig godt å få unna alt av oppvask, vasket benkene og i dag har jeg organisert litt og pyntet opp i tillegg. For selv om jeg er ganske utslitt i kroppen så klarer jeg å få gjort litt. Så nå skal dere få se et helt strøkent kjøkken. Jeg vet ikke med dere, men jeg er hvertfall veldig fornøyd med resultatet. Så la oss se hvor fint det har blitt her.

Som dere ser så er jeg veldig glad i krukker og bokser jeg kan organisere maten i. Også syns jeg det er så utrolig koselig og fint. Det blir litt som å pynte kjøkkenet, men siden det er der man oppbevarer mat så er det finest å ha mat til “pynt”. Det er jo også mye bedre å ha det i krukker og bokser enn å ha poser i skapene som står åpne eller som man hele tiden på rulle sammen. Nei, det er ikke noe for meg. Jeg liker det mye bedre sånn her. I tillegg til disse som står ute på benken så har jeg også skaffet boks til mel og sukker. Plutselig ser det mye ryddigere ut i skapene også. Det skal så lite til, men det gjør en stor forskjell. Og noe som er virkelig bra med disse boksene er at de søler ikke mel og sukker i skapene. Det gjør meg veldig glad. Et ryddig kjøkken gjør meg enda mer glad. Jeg fikk mye hjelp, men jeg kan fortsatt ikke tro at jeg faktisk er i mål. Følelsen av at hele leiligheten er ryddig og alt har sin plass er den beste følelsen som finnes, hvertfall etter å ha ryddet, vasket og ordnet så lenge som jeg har gjort nå. Så i dag har jeg ryddet inn og vasket alt som skulle vaskes på kjøkkenet (etter frokost og middag). Nå vil jeg at det skal holde seg sånn. Ingenting er like deilig som et ryddig kjøkken. Da får man lyst til å lage mat og matlysten kommer tilbake.

Følg gjerne bloggen på Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg