Reklame: Her er mine bilder

Reklame | Poster Store

Nå har jeg endelig fått hengt opp de 5 bildene jeg var så heldig å få fra Poster Store. Endelig er de på plass og vi har nå fått noe på veggene i stua. Det var virkelig på tide. Jeg har virkelig hatet å se på den gamle, hvite veggen og nå slipper jeg det. For disse bildene jeg valgte ut er så utrolig flotte. De passet perfekt inn med resten av stua. Også passer de meg perfekt. Så her får dere se mine nye bilder på veggen fra Poster Store. Mer om dem lengre ned i innlegget.

Ja, her er altså de 5 bildene med rammer som jeg valgte ut til meg selv. Dere finner min giveaway på facebook HER. Der får dere muligheten til å vinne enten et stor bilde med ramme eller 3 små bilder uten ramme. I tillegg har jeg lagt ved noe godteri som jeg selv har kjøpt.

Når det kommer til Poster Store så finner du bildene HER og rammene HER om du ønsker å handle noe fra dem. Og med rabattkoden cathrineruth35 får du 35% rabatt på nesten alle bildene dems. Rabattkoden varer frem til tirsdag så skynd deg om du ønsker å benytte deg av rabattkoden. Dette er (som jeg nevnte i et tidligere innlegg) ikke noe jeg tjener på, men kun en gave til dere lesere.

Jeg er hvertfall veldig fornøyd med mine bilder og rammene var flotte, perfekt bygd og lette å åpne/lukke. Bildene var av god kvalitet, litt tykke sånn at de ikke blir bøyd så lett. Om jeg ikke hadde fått disse bildene så er det absolutt noe jeg kunne brukt penger på selv. Disse ble jeg veldig fornøyd med. Så derfor vil jeg si tusen takk til Poster Store som gav meg disse bildene og rabattkode til leserne mine. Bildene kommer til å gi meg mye glede fremover.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg