Rekebaguett

Jeg har sittet her å rensket reker. 1,3kg for å være nøyaktig. Det er den verste jobben som finnes, men jeg gjorde det fordi reker smaker utrolig godt og jeg hadde veldig lyst på det i dag. Også siden samboeren min fortsatt ikke er helt i form så hadde jeg lyst til å lage noe ekstra godt.

Når jeg spiser rekesmørbrød så må jeg ha full pakke. Jeg slenger ikke bare majones og reker i en baguett og sier meg fornøyd med det. Nei, da har jeg en sitronskive, tomat og agurkskiver for så å toppe den med dill. Helt nydelig! Den kombinasjonen er så utrolig god og her er resultatet.

Det var så utrolig godt å endelig sette tenna i denne baguetten etter å ha rensket alle de rekene. Særlig etter dagens gåtur. Jeg er utslitt, men god og mett. Allikevel har jeg hatt lyst til å bake noe i dag. Kanskje jeg skal vente med det til i morgen. Det har jo tross alt vært en ganske aktiv dag. Beina mine kunne trengt litt hvile. Resten av kroppen også for den sak skyld.

Så jeg har ligget her og sett på Lucifer. Snart er jeg igjennom alle sesongene og er klar for ny i slutten av august. Jeg gleder sinnsykt mye til å se hva som skjer nå. Nå har jeg egentlig sett igjennom alle episodene til nå fra før av, men jeg hadde lyst til å se igjen siden dem endelig kommer med nye episoder. Siste sesongen nå så er det bare å vente på det nye.

Flere enn meg som er spent og gleder seg til nye epidsoder med Lucifer?

Og hvis du vil se mer av mat, tips og oppskrifter, husk å følg bloggen min på facebook HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg