Regnbuer og tente lys

Sist jeg snakket med dere så var det en skikkelig regnværsdag. Dere fikk ikke sett noe av den eller hørt hvordan den gikk, så jeg tenkte vi kunne starte der. Vi har jo nesten en hel uke å ta igjen. Og tirsdag var altså en regnværsdag. En veldig koselig og fin dag. Vel, jeg gjorde den hvertfall til en veldig fin dag. Jeg tente litt lys og hørte på regnet der ute. Det bøttet jo ned denne dagen. Så mye regn er det lenge siden jeg har sett. Selvfølgelig tok jeg med meg mobilen ut og tok noen fine bilder. Så la oss ta en titt på hvordan bildene fra den dagen ble.

Jeg syns det er så koselig med regnvær. Derfor tente jeg noen lys og bare nøyt øyeblikket. Som dere kan se på bildene under så var det utrolig koselig her den dagen.

Det var ikke veldig lenge regnværet holdt på da. Og når det sluttet så ble det litt for varmt å ha på alle disse lysene, men jeg fikk et lite øyeblikk med denne koselige stemning. En liten smakebit på hva som venter når det blir kaldere ute.

Etter regn kommer sol, sier dem. Og solen tittet frem og lagde verdens fineste farger på himmelen. Ja, det kom en vakker regnbue frem og jeg hadde verdens beste dag.

Sånn gikk altså min tirsdag. Dette var også dagen hvor venninna mi kom hjem igjen fra en tur i Bergen. Så dagen etter begynte vi å samle inn epler fra epletreet her ute. Vi hadde en skikkelig koselig dag med både baking og syltetøylaging. Det var kjempe koselig. Men hvorfor fortelle om det når jeg kan vise dere bilder av alt vi gjorde denne dagen.

Og bare fordi vi hadde lyst så lagde vi denne Playstation konrollen til en kompis. Er det noe jeg syns er ekstra koselig så er det å lage ting til venner og familie. Så naboen fikk eplekake og kompisen våres fikk sjokoladekake. Venninna mi var borte med kake til naboen. Det er ei eldre dame som bor alene. Hun var så koselig og snill da hun kom tilbake med boksen vi hadde puttet kakestykkene oppi. Hun takket og sa de var utrolig gode. Det er så hyggelig å få slike tilbakemeldinger. Også er det jo utrolig fint å kunne gjøre noe for noen andre. Det blir definitivt ikke siste gang. Vi elsker jo å bake, så det kommer nok mer kake til nabodama og sikkert andre vi er glad i også.

Onsdagen var en veldig rolig dag og egentlig ikke noe å fortelle, men torsdagen hadde jeg det litt gøy med sminke og lagde noen TikToks. Så her er resultatet av det.

Og på fredag tok jeg og venninna mi en liten tur til Mjøndalen for litt mat. Egentlig skulle vi kjøpe softis, men siden begge to var sultne så ble det middag.

Også har egentlig resten av tiden vært ganske rolig. En liten tur innom for å kjøpe milkshake og en liten shoppingtur for å kjøpe noe klær jeg trengte.

Nå er det en ny uke og den startet med en psykologtime kl.09:15. Umenneskelig å måtte stå opp så tidlig, men heldigvis er neste time litt senere utpå dagen. Ikke at det har noe å si på hvordan jeg føler meg. Jeg har sovet hele dagen, av og på. Forhåpentligvis blir det en bedre dag i morgen. Men timen i seg selv gikk ganske bra. Vi har en plan videre og jeg har i oppgave å jobbe med eksponeringsterapi. Så til mandag skal jeg virkelig gi angsten noe å jobbe med.

2 kommentarer
    1. Står opp 7 hver dag jeg. Haha. Og da må jeg ut å gå for å levere guttungen i barnehagen. Det er umenneskelig. 😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg