Rastafletter og krøller.

Etter å ha sminket meg så fant jeg ut at jeg skulle flette håret midt på natta for å få litt mer volum i håret i dag. Jeg begynte derfor å flette rastafletter og etter 30 minutter så var det ferdig. Jeg skulle akkurat til å legge meg da samboeren min komme inn i stua og har ikke klart å få sove. Det ender derfor opp med at vi sitter å spiller et par runder UNO før han går å legger seg igjen. Så da var det også natta på meg.

I dag våknet jeg alt for tidlig. Jeg har vel egentlig sovet nok, men det føles ikke sånn på kroppen min. Jeg vurderer egentlig å bare legge meg til å sove igjen. Samboeren min sitter på pc-en med møte på skolen så han blir jo opptatt en god stund i dag uansett.

Planene for dagen er egentlig ikke satt, men jeg må vel prøve å få lagt sammen klærne som henger på stativet. Så kan jeg jo vaske mer klær. Greit å vaske mest mulig nå så kanskje jeg klarer å holde kurvene sånn delvis tomme.

Så jeg fikk tatt ned dottene og flettet håret som dere ser. Og resultatet at rastaflettene ble jo ganske fint. Det ble skikkelig volum i håret slik jeg håpet. Så var den halvtimen foran speilet verdt det da. Selvom armene mine nesten falt av.jeg kjenner det på kroppen i dag. Det blir lenge til neste gang jeg fletter rastafletter på meg selv.

Ja, siden jeg ikke fikk sove i natt og jeg våknet alt for tidlig etter bare noen få timer på øyet så tror jeg at jeg avrunder her og får meg litt søvn.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg