Pyntet litt for Jennie

Da var det faktisk på tide å slappe litt av. Nå har jeg fått pyntet litt til jul i hylla der bildene av tantebarna mine står. Pyntet opp for Jennie. Som jeg savner henne og det vakre smilet hennes. Jeg tenker på henne hver eneste dag. Savnet er så stort at det gjør vondt tvers igjennom hjertet, men jeg prøver å ikke bruke tiden på tårer og heller bruke tiden på å tenke på alle de vakre minnene med henne. Det er ikke lett, men jeg prøver. Og nå som det er corona har jeg ikke sett familien min på veldig lenge. Jeg savner dem av hele mitt hjerte, men de vil jeg i det minste se igjen.

Her er altså hylla med bilder av Jennie og Emilie. De beste jentene jeg har og har hatt i livet mitt. Jeg har pyntet med kongler og gran(natur), julekuler hvor det ene er formet som et hjerte, en teddybjørn med 2 jenter og en hund. Alt dette som Jennie likte.

Ingen er herligere eller søtere enn disse to. Så selvfølgelig må jeg ha bilder av dem i leiligheten. Plassen er ikke stor, men det er alltid plass til bilder av dem. Uten bilder av tantebarna mine så er det ikke det samme. Uansett hvor jeg bor så har jeg alltid hatt bilder av jentene. De betyr så utrolig mye for meg.

Det er altså noe av det jeg har gjort i dag. I tillegg har jeg satt sammen årets lysfat til jul. Jeg ble veldig fornøyd, men det får dere ikke se enda. Jeg trenger fortsatt å rydde på stuebordet og pynte opp med dette lysfatet og kanskje noe annet, men det får vente. For jeg har nettopp spist middag og jeg føler meg som en ertepose (for mange erter). Så nå skal jeg slappe av og kanskje se en film.

Det kan hende jeg får ryddet bordet i løpet av kvelden og da skal dere hvertfall få se lysfatet. Hvis ikke blir det i løpet av morgendagen, men før noe som helst så skal jeg finne en fin julefilm å se på. For i stua er det skikkelig koselig julestemning nå.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg