Pyntet julekuler

Etter å ha vasket ferdig konglene (som skal brukes senere denne måneden) så spiste vi middag og samboeren min gikk å la seg. Han har nettopp kjøpt ny madrass til sengen etter å ha sovet dårlig over en lengre periode. Så nå ligger han altså å sove og jeg har tatt frem hobbysakene mine igjen. Det var så utrolig gøy å ha en kropp som faktisk samarbeider. Så kanskje jeg skal prøve å gå litt flere sånne turer som i går også får jeg kanskje en bedre kropp til å sitte ned med alle mulige hobbyer. Som i dag hvor jeg har malt litt og limt litt. resultatene ble utrolig flotte og jeg gleder meg til å henge disse på juletreet 1. desember. Ja, jeg har bestemt meg at alt SKAL være oppe til da. Så det blir veldig spennende å se hvordan alle disse julekulene blir på juletreet. Nå skal dere altså få se alle sammen fra den første esken jeg begynte på. Jeg er nemlig ferdig med alle 6 julekulene. Da er det bare 3 esker igjen.

Jeg måtte legge dem sånn i boksen fordi de 2 hvite ikke passer sammen. Det var rett og slett ikke nok plass, selv etter å ha fjernet skilleveggene. Nå er jeg bare redd for at dem skal skrape opp hverandre eller at noen av naglene skal falle av, men vi får håpe at de slipper å bli ødelagt på noen måte. Når julen er over så skal hvertfall disse pakkes inn før jeg går ned i esken med resten av julekulene. Frem til dem kommer på juletreet så skal dem få ligge helt stille på samme sted.

Endelig ble jeg altså ferdig med den første esken med julekuler. Jeg har svart med sølvstriper, sølv med flerfargede perler og hvit (slik de kom) med nagler i gull. Etter min mening så passet det veldig godt med hvit når de andre var svart og sølv. Jeg syns de matcher ganske bra samtidig som de er helt ulike. Virkelig et flott sett med julekuler.

Når det kommer til de andre julekulene så vil det bli en helt annen stil enn det disse har. Disse planene har jeg hatt en god stund nå så jeg vet nøyaktig hva de forskjellige julekulene skal males/dekoreres med. Jeg har 4 transparente julekuler i samme stil som disse, 8 transparente, runde, små julekuler og et sett med 2 kongler og ei nøtt. Så nå gleder jeg meg ekstra mye til å komme i gang med resten så dere kan få se, men også slik at jeg kan få se hvordan det ferdige resultatet blir. Om det blir like bra som i hodet mitt eller om jeg må finne på noe annet.

På disse over så var egentlig planen å ha alle i en farge og lage streker slik som på de svarte, men plutselig kom det en annen idè i hodet mitt og de 2 neste ble med perler. Når jeg hadde gjort det så viste jeg at jeg måtte finne på et annet design og da endte jeg opp med nagler. Så man vet aldri. Plutselig blir idèene til nye idèer og det blir til slutt enda bedre enn man hadde planlagt. De runde vet jeg heldigvis nøyaktig hvordan jeg vil ha og dem kommer jeg ikke til å forandre mening om (med mindre det blir for vanskelig), men jeg har lyst til å ha noen julekuler på treet som virkelig viser hvem sitt tre det er. Det må være noe jeg virkelig liker. Så jeg skal male på figurer/temaer fra filmer som jeg liker. Det blir veldig gøy. Så si at jeg f.eks likte Marvel utrolig godt. Da kunne jeg malt drakten til de forskjellige karakterene. Nei, det skal jeg ikke gjøre for Marvel universet er ikke noe jeg syns er super kult. Det var mer et eksempel. Jeg kan jo ikke røpe hva jeg skal male på ennå. Nei, dere får bare vente og se.

Nå skal jeg legge vekk malerutstyret for i dag, men det kan jo hende jeg finner det frem igjen en av de neste dagene. Akkurat nå har jeg lyst til å se på en film jeg fant ut at var på Netflix. En film jeg ikke har sett ennå. Så da kan det hende at det kommer en liten film anbefaling på bloggen i kveld/i morgen. Vi får se om filmen er bra eller ikke. Det er hvertfall en film jeg har hatt veldig lyst til å se.

Fortell meg gjerne i kommentarfeltet hva du syns om julekulene. Enten du vil skrive det her på bloggen eller du vil komme med en kommentar på bloggen sin facebookside kan du bestemme selv. Link finner du hvertfall under her om du ønsker å følge bloggen på Facebook. Du vil også finne link til min Instagram med hobbybilder om du ønsker å følge den. Nå skal jeg hvertfall se på film og slappe av i ryggen. Håper alle har en fin kveld.

Facebook HER

Instagram hobby HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg