Pynte til 17. Mai

Lørdag gikk til å handle og plante blomster. Ja, det må jo være ekstra fint ute til 17. Mai. Så jeg og venninna mi dro på hagesenteret og fikk tak i noen veldig flotte blomster. Jeg syns det er så koselig å gå rundt og se på blomster. Det er noe som virkelig får meg i godt humør. Og når man har råd til å kjøpe litt er det jo ekstra gøy.

Det tok heller ikke lang tid før jeg satt ute på verandaen og plantet alle blomstene i potter. Og som jeg koste meg. Ingenting er bedre enn å sitte med blomster i fint vær. Jeg har fortsatt en del å plante, men sånn her ser det ut foreløpig.

Det er som sagt noen blomster som ikke har fått noe potte, men de aller fleste er brukt. Jeg mangler noen fløyelsblomster, stemorsblomster og en liten potterose. Om jeg finner energi til det, skal jeg nok få resten av blomstene i potter. Det må jo skje før 17. Mai, så jeg har jo ikke akkurat god tid. Men jeg må jo si at det begynner å bli ganske fint her nå.

I tillegg har jeg jo noen fine blomster inne. Jeg har nettopp kjøpt meg en ny orkidé. Når det kommer til orkidéer så tar jeg kun med meg hjem de som virkelig skiller seg ut. Og denne gangen ble det denne skjønnheten.

Ikke bare hadde den noen veldig fine farger, men den passet virkelig perfekt inn i stua. Nå trenger jeg bare en orkidé til og så har jeg til alle de små, hvite bordene i stua.

Blomster er det hvertfall ikke mangel på her hjemme. Jeg elsker jo å pynte opp med blomster. Det gir meg så mye glede i hverdagen. Nå har også den andre orkidéen begynt å blomstre igjen, så her blir det veldig koselig og fint fremover.

Hvis ikke du vil gå glipp av noen oppdateringer på grønnsakplantene, urtene og blomstene så burde du klikke deg inn HER og følge bloggen på Facebook. Det er også mye å få med seg på storyen inne på Instagram for dere som er der. Klikk HER og få ekstra oppdateringer på alt inne på Instagram.

2 kommentarer
    1. Det er mye fint man kan pynte med, blomster er fine og finns over alt. De sier mer enn tusen ord og kan brukes i alle sammenhenger. Ha en fin feiring i morgen. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg