Psykologtime på telefon

I dag er det en ny psykologtime og jeg er fortsatt ganske sliten og vond i kroppen. Derfor må jeg ta det over telefon denne gangen også. Jeg syns egentlig det er veldig kjipt fordi den turen til Jessheim og det å prate med psykologen der er så mye bedre enn å sitte i telefonen. Desverre blir det sånn når kroppen min ikke vil samarbeide.

Gårsdagen var egentlig ganske stille fordi jeg var så sliten og kroppen min verket. Jeg fikk allikevel ryddet stolen slik at samboeren min og jeg fikk spist middag sammen, men det var egentlig det eneste jeg fikk gjort i løpet av dagen. Og det var ikke sånn at jeg fikk ryddet det bort. Jeg la mesteparten i bagen min. Så den må jeg jo rydde ut av etterhvert, men akkurat nå har jeg mer enn nok med psykologtime.

Dagen i dag blir nok veldig stille. Jeg har ingen planer for dagen utenom telefonsamtalen. Etter psykologtimen pleier jeg alltid å bli ganske utslitt. Derfor tenkte jeg å bare slappe av og ikke tenke på noe annet. Jeg tror kroppen min trenger en avslappende dag. Kanskje den kommer seg litt. Det er så slitsomt å føle seg utmattet og ha en kropp som ikke er sammarbeidsvillig. Så jeg tenkte at hvis jeg tar en rolig dag i dag, kanskje kroppen føles litt bedre i morgen.

Det eneste jeg tenker at jeg skal gjøre i dag er å blogge og se på youtubevideoer. Selvom det kan hende at jeg faktisk sovner og ikke får gjort noe i dag, men da trenger vel kroppen søvn da. Ikke at jeg ikke har sovet godt i natt for det har jeg faktisk, men jeg kjenner at kroppen gjerne skulle sovet i 100 år til. Det er så slitsomt å føle at man aldri får nok søvn og alltid gå med en tung og vond kropp. Jeg gjør hvertfall det beste ut av det selvom det betyr at jeg bare ligger i senga og ser i taket. Så lenge hodet er positivt så skal jeg være fornøyd.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg