Psykologtime- innhold

Telefonsamtalen med psykologen i dag gikk egentlig ganske greit. Jeg holdt på å bli gal av smertene i hendene og ryggen fordi jeg måtte holde telefonen, men ellers bra. Jeg har veldig problemer med å høre andre i telefonen så det er jo ekstra kjipt. Det er enda verre med høytaler på mobilen og headsett så da fikk jeg bare hvile etter samtalen. Forsåvidt greit nok det.

Slenger med et gammelt bilde av meg og Oliver. Min aller beste venn i løpet av livet mitt. Savner han hver eneste dag. Skulle ønske han var min, men det er han ikke lengre. Jeg har gode minner sammen med den lille sjarmøren da! Det kan ingen ta fra meg.

I dag snakket vi om at jeg har gått på krykker og at jeg måtte gå på krykker i dag også (derfor dro jeg ikke til Jessheim i dag). Vi pratet også om henvisning til kommunen og kanskje de hadde noe hjelp eller tips til fibromyalgi i tillegg til psyken. Grunnen til at vi gikk igjennom det var for at jeg skulle godkjenne alt som stod der. Psykologen hadde også sjekket ut litt på nettet for meg så jeg har fått en side jeg skal sjekke ut før neste time. Til slutt snakket vi om neste time og hvordan det blir. Enten så er jeg såpass frisk at jeg klarer å dra til DPS (noe jeg virkelig håper) eller så må jeg ringe og si i fra at jeg må ta det over telefon. Om JEG ikke klarer å ringe, men har forsøkt så kan samboeren min ringe for meg sånn som i dag tidlig. Og det var egentlig det som ble tatt opp i dag.

Etter telefonsamtalen ble jeg så sliten og hadde så vondt at jeg måtte slappe av. Så derfor ble det mer Supernatural frem til samboeren kom hjem fra Sandvika etter å ha hjulpet med no greier og levert tilbake bilen. Etter å ha snakket litt og han hadde lagd seg litt middag så gikk han for å slappe av. Det er nøyaktig hva jeg skal gjøre nå. For jeg var en tur på do for litt siden og etterpå gikk jeg rundt og sjekket plantene og lukket opp vinduet. Så nå er jeg helt utslitt og klar for å slappe av resten av kvelden. I tillegg har jeg en hjemmeside å sjekke ut i løpet av dagen i dag eller i helgen. Kanskje jeg finner noe nyttig angående fibromyalgi, men nå skal jeg ta det helt med ro.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg