Psykolog og shopping

Det ble ikke noe blogging av tirsdagen før nå og i dag skal jeg fortelle dere hvorfor. Tidlig på morgenen startet dagen med at jeg måtte si hade til dama mi. Hun skulle hjem igjen til Sverige. Noe som alltid er vanskelig, men sånn er det å ha et langdistanseforhold. Så vi tok farvel og jeg gjorde meg klar for psykologtime.

Hos psykologen snakket vi om veien videre. Vi planla resten av året og spesielt hva jeg skal gjøre i dagene fremover. For meg er jo eksponeringsterapi veldig viktig. Så vi har satt opp en plan på hva jeg skal gjøre fremover.

Når jeg kom hjem fra psykologen var det på tide med en telefonsamtale med NAV. Der snakket vi også om veien videre. Med andre ord var det en travel dag.

Som om ikke det var nok så ble det en tur ned på senteret. Der fikk jeg handlet første del av dama mi sin julegave.

Som dere kanskje skjønner så ble det ganske mye på en dag. Jeg var så psykisk utslitt etter den dagen at jeg ikke orket noe på onsdag.

Torsdag derimot ble en veldig travel dag. Jeg og venninna mi skulle dra på senteret for å kjøpe julegaver og juletrepynt. Det endte med at vi dro på Buskerud storsenter, rusta, plantasjen, sparkjøp og Gulskogen senteret.

Med flere perioder med ganske intens angst, men utrolig mye moro. Det ble også ekstremt mye som ble handlet inn, men mesteparten kan jeg ikke vise dere. For jeg har endelig fått handlet inn alt av julegaver. Så nå gleder jeg meg masse til å gi folk gaver til jul.

Det eneste som mangler nå er å pakke inn alt jeg har kjøpt, men det får jeg ikke gjort før resten har kommet. Jeg har nemlig bestilt et par ting på nettet også. Så når alt er på plass så skal jeg vise dere når jeg har fått pakket inn.

Noe jeg kan vise dere er dette.

I tillegg til julekuler (som jeg viser dere når treet er pyntet) så fikk vi tak i noe julepynt også. En telysholder, antrekk til vinflaske og juletrær. Jeg kjøpte flere forskjellige, men de er pakket inn. Så dere får se mer når jeg har pyntet opp her.

Og så ble det et par ting til meg selv. En håndsåpe som dufter helt fantastisk, drops med kaffesmak og en søt blomst i potte.

Så kommer vi til dagen i dag. Og i dag har vi fått besøk av vesle Emil. Det var så koselig. Når jeg kom ut av soverommet så løp han mot meg og var veldig glad. Etter det har han ligget veldig mye sammen med meg på sofaen. Ja, han har til og med snorket litt. Så dagen min ble veldig bra i dag.

Og har man veslegutten på besøk så må man jo ta noen bilder. Så her koser vi oss inne, mens det regner ute. Han i den ene sofaen og jeg i den andre, etter veldig mye kos.

3 kommentarer
    1. Det er mye man kan gjøre om dagene. Mye fint i butikkene fremover, gaver skal handles tidlig men har ikke startet enda. Kjempesøt hund det der og slike venner er kloke. Håper du har noen fine dager fremover. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg