Prøve noe nytt

Nå har det blitt mye tur og jeg har virkelig kost meg i solen. Det syns for jeg har jo fått så mye farge i fjeset. Derfor tenkte jeg at det kunne være greit å bruke noen dager inne og få bakt litt. Nå trenger jeg jo mer oppskrifter til bloggen fremover og det er noen ting jeg har lyst til å prøve ut. Så resten av kvelden tenkte jeg å jobbe litt med å finne oppskrifter og litt sånn til dagene fremover. For da bruker jeg en del av denne uken til å bake. Og det er jo noe jeg virkelig like å gjøre så det blir gøy.

Allerede i morgen tenkte jeg å starte på første oppskriften. Jeg har skrivd ned en oppskrift som jeg har veldig lyst til å prøve. Dette er noe jeg aldri har lagd før så jeg er jo veldig spent på om jeg får det til. Hvis det går bra så vil denne oppskriften komme på bloggen til mandag. Om det ikke går så bra så kommer jeg til å blogge om det i morgen, men jeg må jo bare håpe og tro at det blir suksess. Hvis ikke får jeg bare prøve en annen oppskrift. For dette er noe jeg syns høres veldig spennende ut som jeg har lyst til å lykkes med. Så da får vi bare krysse fingrene og håpe på det beste.

Det er jo mange oppskrifter jeg IKKE har også, men det er jo noe jeg må gjøre klart i kveld. Aldri helt fri på meg med mindre jeg sover. Alltids noe jobbrelatert jeg kan holde på med. Og det er jo veldig greit for da har jeg hvertfall noe å finne på. Så I stedenfor å kjede meg så jobber jeg med bloggen på en eller annen måte. Noe jeg er veldig glad for å ha. Uten den hadde jeg ikke følt at livet mitt hadde noe mening. Jeg har det jo mye bedre nå som jeg har lagt så mye arbeid inn i bloggen. Før det så var det jo veldig tungt og vanskelig i lange perioder. Nå kan jeg faktisk få tankene over på noe annet. Jobb hjelper veldig mye i hverdagen. Vi kan bli sur og lei av en jobb, men uten har vi faktisk ikke så mye som holder oss i gang. Det er sunt med en jobb. Det gir rutiner og noe å gå til. Så denne bloggen har faktisk hjulpet meg enormt mye.

Nå skal jeg som sagt jobbe litt, prøve å finne inspirasjon og nye oppskrifter jeg kan prøve ut. Også får vi se hva jeg kommer opp med til slutt.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg