Prøve å sove

Som vanlig sitter jeg oppe midt på natten. Jeg har derfor lagd enda flere kort. Det blir enda flere smilende ansiktet i nabolaget. Nå må jeg bare få kommet meg ut og lagt dem i postkassen før det blir rene Harry Potter i stuen her. For ja, det begynner å bli en del kort nå. Grunnen til at jeg har lagd så utrolig mange kort er fordi det er ganske mange postkasser å fylle. Jeg var jo å la oppi 25 kort i postkasser og det var så mange postkasser rundt her som ikke fikk. Så nå håper jeg at det er nok kort til hele nabolaget som jeg har planlagt å gi til. Nå er kroppen min så utslitt av å sitte bøyd så jeg trenger uansett en pause fra kortlaging. Derfor tenkte jeg at jeg kunne gjøre noe helt annet i morgen (senere i dag).

Et av de nyeste julekortene jeg lagde i dag.

Så planene for morgendagen blir enten å slappe av om kroppen ikke er i stand til å gjøre noe eller bake noe skikkelig godt som jeg har gledet meg skikkelig til. Da kommer det i såfall en oppskrift til på bloggen. Det som jeg da eventuelt skal bake senere i dag kan jeg garantere at er godt, de kan fryses og passer til alle mulige anledninger. De er rett og slett perfekte og en sånn oppskrift må man bare ha. Så da er det bare å krysse fingrene og håpe at jeg får bakt noe når jeg våkner igjen.

Men ja, jeg har ennå ikke fått noe søvn og nå begynner jeg å bli ganske sliten av alle julekortene jeg har lagd. Så da tenkte jeg at det var på tide å sove litt. Og apropos søvn. Jeg har jo slitt veldig med søvn i det siste så jeg snakket jo om at jeg skulle få navnet på noen tabletter som jeg skulle teste ut. Det viser seg at disse tablettene ikke er så bra allikevel så han ville ikke gi meg navnet på disse. Så da får jeg bare gjøre det beste ut av situasjonen og prøve å endre litt på kostholdet mitt. Kanskje det hjelper. Jeg må si at jeg er veldig glad for at han ikke bare gav meg navnet, men faktisk undersøkte det nøye først sånn at jeg ikke begynte på disse tablettene også er de ikke bra. En stor takk til han i kommunen. Ikke alle ville vært like nøye med å sjekke opp ting slik som dette. Så det setter jeg veldig stor pris på. Jeg er jo en stor skeptiker til tabletter generelt så akkurat dette ble jeg veldig glad for å høre. Selvom jeg trenger hjelp med søvn så finnes det helt sikkert andre løsninger på de problemene som ikke innebærer tabletter.

I mellomtiden får jeg prøve så godt jeg kan å sove når jeg klarer, spise sunn mat og gjøre det beste ut av hver dag. Også får jeg krysse fingrene på at dagen i morgen blir en bra dag og at jeg får bakt noe skikkelig godt for jeg har virkelig lyst på noe skikkelig godt akkurat nå. Jeg har holdt meg unna godteri i noen dager nå så jeg begynner å kjenne det. Allikevel har det vært litt godt å holde litt avstand til sukker fordi kroppen min verker ikke så mye nå. Vel, nå gjør den det fordi jeg har skrivd over 100 kort på et par dager, men det ville vært mye verre om jeg hadde spist mye sukker. Så jeg skal prøve å fortsette med å holde meg unna sukker hvertfall i ukedagene. Kanskje jeg får en vinter uten alt for mye smerter i kroppen, men nå skal jeg sove. Så blogger jeg mer når jeg står opp og vet hvordan dagen min blir.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg