Produktiv og fornøyd

Da tenker jeg at dagen min har kommet til en ende og jeg skal prøve å finne senga sånn at jeg kan få litt søvn. Det har vært en ganske produktiv dag her i dag. Jeg har fått tatt så å si all oppvasken. Så i morgen tenkte jeg å prøve og få vasket ned kjøkkenet. Er det noe jeg ikke skjønner så er det hvordan disse smulene og sånt kommer på benken hele tiden, men i morgen skal det hvertfall bort. Så det blir litt oppvask som er igjen og så skal det vaskes. Da er altså planene for morgendagen satt. Det vil si hvis jeg orker. Vi får krysse fingrene og håpe at kroppen holder seg såpass bra som den har vært i hele dag.

Resten av dagen i dag har jeg brukt på å se på youtubevideoer. Jeg kom over en video der Jake Munro snakket om en annen youtubekanal som heter Nuke’s top 5. Der ligger det masse spøkelsesvideoer osv. Så jeg ble sittende å se på mange videoer før jeg innså hvor mye klokka begynte å bli. Utrolig hvor fort tiden går når man først setter seg for å se på tv eller gjør noe gøy i det hele tatt.

Grunnen til at jeg går å legger meg såpass tidlig er fordi det er da jeg blir trøtt. Jeg snudde jo tilbake døgnet fra å være våken hele natten og hvis jeg er for lenge våken så snur det seg bare tilbake. Det er ikke noe jeg har lyst til fordi når jeg var våken hele natten, selvom jeg fikk jobbet utrolig mye med bloggen så fikk jeg aldri sett samboeren min. For enten sov jeg eller så sov han. Det er ikke et liv jeg har lyst til å leve. Faktisk ble jeg ekstremt deprimert av det og er derfor veldig glad for at jeg har fått snudd døgnet tilbake sånn det bør være. Jeg vil heller gå å legge meg tidlig enn å gå glipp av dagslyset og tiden med samboeren min. For jeg har virkelig savnet de koselige diskusjonene om alt og ingenting. Endelig er de tilbake.

For eksempel nå som vi snakket om dette med spøkelser og synske. Han tror ikke på dette og det er jo helt greit. Fordi selvom han ikke tror på det så vil han allikevel høre mine tanker om temaet. Jeg tror jo på slikt og har selv opplevd ting jeg ikke kan forklare. Så det at jeg kan fortelle han om det uten at han skal si at nei det finnes ikke er en veldig fin ting. Det er en av de beste tingene ved samboeren min. Så vi har noen veldig fine samtaler og diskuterer alt mulig sammen. Det er godt å ha en mann som man faktisk kan ha en samtale med uten å bli til en krangel eller at det ikke er noe å snakke om. For ja, jeg har hatt det sånn og det er så slitsomt. Endelig en å prate med!

Og med det sier jeg god natt. Nå er jeg så trøtt at jeg så vidt klarer å holde øynene oppe. Håper dere har hatt en fin dag. Fortell meg gjerne om dagen din. Hva har du gjort i dag?

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg