Produktiv dag

I dag har jeg virkelig fått gjort mye. Jeg har satt opp benken fra IKEA, fått de 2 kurvene på plass inni hylla i gangen, ryddet vanter, skjerf og luer på plass i kurvene, Fått bøkene inn i banken som står i stua og jeg har klart å holde bloggen ganske oppdatert oppi det hele. Ja, til og med fått vist dere hva jeg fikk i posten i dag. Det er ganske mye på en dag. Jeg må si jeg er ganske glad for at jeg fikk kjøpt inn litt mat sånn at vi hvertfall slapp å ha det oppi alt det andre.

Nå har jeg tenkt til å legge meg. klokka begynner jo å bli ganske mye og jeg er faktisk ganske trøtt nå. Ikke så rart når jeg har holdt på med så mye i hele dag. Når det kommer til kommoden i gangen så mangler samboeren min bare skuffene og så er den også ferdig. Da har jeg jo litt å gjøre der også. Kanskje jeg får alt sammen inn i morgen. Vi får se hvor langt han kommer. Grunnen til at jeg ikke gjør det er fordi jeg har mer enn nok å gjøre selv også har jeg jo satt sammen benken i dag. Det er ganske begrenset hva jeg bør utsette kroppen min for. Jeg kjenner at det å bygge denne benken ikke akkurat gjorde kroppen min noe bedre. Faktisk var det en liten stund på kvelden i dag at jeg hadde skikkelig vondt i hoftene, men det er sånt man biter tenna sammen for og kjemper seg igjennom. Hadde jeg ikke gjort det så ville jeg ikke fått gjort halvparten av det jeg har gjort i dag.

Så var det planene for morgendagen. Jeg har hvertfall planer om å gå igjennom alle de enslige sokkene og se om de har en venn. Det er jo noe jeg kan gjøre selv om jeg er utslitt eller har vondt. Hvis jeg føler meg bra i kroppen så skal jeg også få tatt all pappen slik at det faktisk går an å få kastet det i vanlig søppel. Det blir en del papp når man bestiller fra IKEA og alle andre nettsider. Så der har jeg jo litt av en jobb, men det går ganske fort og jeg syns det er gøy at så mye søppel faktisk kan ta så liten plass når jeg er ferdig med det.

Ellers så håper jeg at jeg klarer å holde bloggen ganske aktiv i morgen også. I dag var en veldig bra dag for bloggen. Også er det mye bedre nå som jeg kan skrive alt på PCen også kan jeg bare legge inn bilder på mobilen min. Det går raskere enn å skrive alt på mobilen. Så ja, jeg er veldig glad for at jeg fikk denne PCen. Den blir faktisk veldig mye brukt. Både til å se filmer, blogge og se på bilder fra kameraet. Etter hvert håper jeg også at jeg får brukt den til redigering av youtubevideoer. Vi får se hvordan det går og hva jeg får til. Først og fremst vil jeg skaffe utstyr sånn at jeg faktisk kan få bra videoer. Sånt koster jo litt så det er bare å spare.

Men nå tenker jeg at jeg skal finne senga og få sove litt sånn at jeg er klar for en ny dag.

Følg gjerne bloggen på Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg