Produkter jeg bruker

Reklame | LYKO

Jeg har produkter som jeg bruker ofte og noen produkter som jeg bruker når jeg skal skjemme meg litt ekstra bort. Så jeg tenkte at jeg kunne lage et innlegg om alle produktene som jeg liker. I dette innlegget kommer jeg til å fortelle dere om produktene, hva de gjør og hvor mye jeg bruker dem.

Når jeg har delt slike innlegg med link til hvert eneste produkt så har jeg fått gode tilbakemeldinger. Dere har prøvd ut produktene og er kjempe fornøyd med det. Slike tilbakemeldinger gjør meg veldig glad. For det er ingenting jeg heller vil enn at dere skal prøve ut mine favoritter og like dem. Det er jo derfor jeg deler linkene. Kommer jeg over gode produkter så vil jeg jo tipse dere om dem sånn at dere kan få muligheten til å oppdage dem dere også. Faktisk har jeg begynt å teste ut forskjellige hud og hårpleie produkter for å finne kun det beste for dere. Jeg kommer alltid til å være ærlig og komme med min mening. Og jeg kommer heller aldri til å reklamere for noe jeg ikke syns er bra

Så det som er i dette innlegget kan du garantere at jeg syns er bra og gir resultater. Faktisk har jeg allerede noen ting på ønskelisten min som jeg ønsker å teste ut. Vi får se når jeg får råd til å kjøpe inn nye produkter. Akkurat nå er det disse produktene som er mine favoritter. Ønsker du å kjøpe/sjekke ut pris osv. Så klikker du bare på bildene.

Her ser dere bilde av alle de produktene jeg bruker i dusjen for tiden. Jeg har shampoo og balsam(lilla) som skal redusere det gule i håret, men de pleier også mye. Noe som også hjelper håret mitt og som er min redning for bleket og ødelagt hår er hårmasken(brun). Håret mitt ser og føles bedre ut enn noen gang og jeg har prøvd både hårkurer og oljer før. Ingenting har gitt håret mitt så mye pleie og glans som denne hårmasken. 1 gang i uken og håret mitt er silkemykt igjen. Og så er det ansiktskrubben(rosa) som gjør fjeset mitt silkemykt og glatt. Denne skrubben renser virkelig ansiktet og man trenger ikke bruke mye. Jeg er så glad i den og kan faktisk ikke leve uten den. Så alt dette bruker jeg 1 gang i uken og de gir virkelig resultater.

Over her ser dere noe av det jeg bruker på en spadag. Altså når jeg har lyst til å slappe litt ekstra av og gi huden min litt ekstra pleie. Favorittene er så klart de jeg slipper å bruke så mye tid og energi på, så når jeg velger en ansiktsmaske blir det som regel sheet fremfor peel off. Allikevel er peel off masken utrolig behagelig og man får følelsen av at fjeset blir strammet opp. Så alle disse produktene bruker jeg av og til. Det kommer egentlig bare an på hvilket humør jeg er i. Noen ganger vil jeg bare gi fukt til huden og andre ganger ønsker jeg følelsen av å stramme opp og rense porene.

Dette settet kjøpte jeg for en stund siden og jeg har litt delte meninger om innholdet. For det meste er det veldig bra produkter, men om man ikke klarer voldsomme lukter så anbefales ikke skrubben i dette settet. Jeg prøvde å finne hver enkelt til salgs hver for seg, men det fant jeg ikke. Så jeg tenkte bare å vise dere og fortelle dere litt kort om det denne pakken inneholder. Først er det en bodylotion som dufter helt fantastisk og trekker godt inn i huden. Den er jeg faktisk veldig glad i, men jeg bruker ikke så mye lotion så den har ikke blitt brukt så mye. Neste er en dusjsåpe, men som skum. Jeg digger den og bruker den spesielt når jeg skal barbere beina. For meg fungerer det fint, men hvor bra det er vet jeg ingenting om. Så har vi en nydelig olje med duftpinner som lukter helt fantastisk. Vi hadde den på badet og det var helt magisk. Jeg kommer definitivt til å kjøpe flere av denne om jeg kommer over det. Og helt til slutt har vi en skrubb som lukter så mye at jeg klarer ikke å bruke den i dusjen. Noe som er veldig synd fordi den var veldig god å bruke. Så hvis lukten ikke hadde vært så intens så ville den vært perfekt. Jeg er med andre ord ganske fornøyd med dette settet og jeg er glad for at jeg kjøpte det til tross for denne skrubben. Det er nok ikke noe jeg anbefaler med mindre du vil bruke penger på en skrubb du kanskje aldri får brukt, men jeg ville allikevel ha den med fordi jeg likte alt det andre i den.

Og helt til slutt har vi min absolutt favoritt når det kommer til ansiktsmasker. Den er så lett å bruke, den sitter bra og den føles så godt på huden. Den er mild og gir mye fuktighet. Og best av alt blir man ikke klissete i fjeset av å bruke den sånn som man kan bli av mange andre slike masker. Faktisk har jeg nettopp bestilt flere siden jeg har brukt opp de jeg hadde. Så snart blir det en spadag igjen.

Og her er altså de produktene jeg bruker. Ikke bare bruker, men som jeg liker og som gir resultater. Jeg kommer som sagt til å teste ut mange flere produkter. Når det blir får vi se på. Først må lommeboka mi og jeg bli enige når det er greit å bruke penger på å teste ut mer. Vi får se om vi blir enige. Nå har jeg hvertfall samlet alle produktene jeg bruker  på et og samme sted.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg