Positive ting i dag

Denne dagen har vært ganske grei. Ikke noe særlig energi og heller ikke så mye som har skjedd, men jeg har hatt mye på hjertet og postet ganske mye på bloggen i dag. Her er altså siste blogginnlegg i dag. Jeg skal prøve å sove etterpå. Forhåpentligvis kan jeg få snudd denne døgnrytmen litt. Det er ikke veldig gøy å sitte oppe til kl. 4-5 om morgenen. Men før jeg går å legger meg så tenkte jeg å komme med de positive tingene fra dagen i dag. Jeg har jo begynt å gjøre en sånn øvelse hver kveld at jeg finner de positive tingene ved dagen. Det er en veldig god øvelse om man vil prøve å tenke litt mer positivt.

Så her er dagens:

1. Mesteparten av dagen har jeg følt meg frisk. Ikke noe magekramper, ikke vondt i hodet og ikke hjertebank.

2. Endelig begynner energien å komme litt etter litt.

3. Jeg fikk bakt noen cookies i dag. Mesteparten av deigen gikk til å lage et stort hjerte til samboeren min som har fikk kose seg med på soverommet siden han ikke har vært i form i dag.

4. Jeg har fått lest litt i boka.

Det var altså dagens positive ting. Siden jeg ikke har fått kommet ut eller noe sånt så er det ikke veldig mye å skrive opp i dag, men å finne noen ting er bedre enn ingenting. Noen dager vil det være flere utfordringer og mer å være stolt av enn andre dager, men jeg er veldig fornøyd ved å klare og sette opp et par punkter bare ved å være hjemme. For hvis man tenker igjennom det så er det mye positivt som skjer i løpet av en dag selvom det ikke har skjedd så mye.

Men nå ser jeg klokka begynner å bli mange og jeg vil egentlig bare få lagt meg. Jeg ønsker dere alle en god natt. Takk for at dere leser bloggen min og kommenterer.

2 kommentarer
    1. Du har helt rett 🙂 Det gjelder å ta tak i og sette pris på de små tingene. Da blir ikke livet så verst. Sitte å se på en nydelig fugl i hagen, høre på latter fra barnestemmer på gaten, å ha en fin kommunikasjon med noen bloggvenner, ringt med en venninne, spist noe godt. Sånne små ting, det er det som ER livet. Viktig å gi DET fokuset, i stedet for det vanskelige 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg