Positiv-liste

Da var det klart for en ny liste av positive hendelser for dagen. Jeg må jo si at dette har vært en utrolig flott dag. Det er veldig lite jeg ikke liker fra dagen faktisk. Så dagens liste kommer til å bli lengre enn vanlig. Bare en liten advarsel. Uten noe mer småprat fra meg så begynner vi med listen.

1. Jeg har fått tatt mange fine bilder i dag. Det er bilder jeg er veldig fornøyd med.

2. Jeg fikk gått mye lengre tur enn vanlig og jeg koste meg virkelig når jeg gikk rundt i nabolaget. Det kan ha vært fordi det ikke var noen andre som gikk tur, men det var hvertfall en veldig fin og lang tur.

3. Det har vært så fint vær i dag. Jeg blir så glad når det er skyfri himmel og solen skinner. Det gir også et veldig fint lys til blomstene jeg har tatt bilde av.

4. I dag har jeg også sittet utenfor leiligheten. Det har jeg faktisk ikke turt før, selvom jeg har hatt veldig lyst. Det var så koselig å sitte med bok og bare nyte stillheten.

5. Jeg klarte å snakke med huseieren om å flytte ut tomatpantene mine etterhvert. Det endte med en veldig hyggelig samtale. Så jeg er veldig glad for at jeg satt meg ute og at jeg klarte å snakke med henne.

6. Brus fra samboeren når han kom hjem fra jobb var også veldig koselig. Sitte ute å nyte et glass brus var så deilig. Jeg har ikke følt meg så bra på en gooood stund.

7. Høre på samboeren min synge og spille. Han øvde til morgendagens spillejobb på skolen og det var veldig fint å sitte ute å høre på.

8. Dagens middag var utrolig godt. Jeg koste meg ekstra mye med middagen i dag. Jeg vet ikke helt hvorfor, det var bare veldig godt.

9. Litt tid med de små plantene mine har også vært veldig koselig. Nå begynner tomatplantene å ta form. Bladene har virkelig begynt å forme seg sånn at man ser at det er tomatplanter. Også har jeg sådd noen frø fra vanlige tomater. Det kan være litt sent nå, men vi prøver uansett.

10. Humøret mitt har vært så bra i dag at jeg nesten har svevd på en sky. Det er så deilig å føle seg så bra for en gang skyld. Jeg håper morgendagen blir like bra.

11. Jeg har også fått satt på en vask som jeg nettopp hengte opp. I tillegg har jeg satt på en ny som jeg henger opp i morgen.

12. Også fikk jeg pengene fra nav i dag så jeg overførte jo litt til tantebarnet mitt og betalte for flaska med #ikke1til. Det gjorde meg veldig glad. Det å gjøre andre glad, gjør meg glad. Også har jeg noe som snart kommer i posten. Da har jeg noe å glede meg til også.

Det ble faktisk en ganske lang liste. Alt som står over her har fått meg i ekstra godt humør i dag. Så jeg har faktisk smilt og vært kjempe glad i hele dag. Sånne dager liker jeg. Jeg vil gjerne ha mange av disse fremover. Hvor bestiller man slike dager? Vel, jeg skal hvertfall gjøre mitt beste for at dagene fremover skal bli fylt med smil og latter.

Hvordan har din dag vært? Fortell i kommentarfeltet. Jeg vil veldig gjerne høre om dagen din.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg