Positiv-liste

Da var jeg tilbake med min positiv-liste for dagen. Det er veldig moro å lage disse og jeg finner nye ting hver dag. Jeg klarer også å finne mye positivt i en dag jeg har følt at jeg bare har sittet i stua, men det har jo skjedd så mye mer enn det. Så her er 5 positive hendelser fra i dag.

1. Jeg og samboeren min har fått spilt monopoly i dag. Det var så utrolig gøy. Det er det alltid. Vil ler og har det veldig fint sammen.

2. Jeg våknet ikke opp me en diger blåveis ved øyet. Jeg var så redd for at det skulle bli skikkelig blått, men det syns faktisk ikke noe særlig. Under her kan dere så vidt se det, men det er ikke mye. Bare en liten, rød flekk rett over øyet (ved siden av fingern min). Det var altså der kanten på vinduet traff meg. I tillegg har jeg litt vondt under øyet, på kinnbeinet. Allikevel føler jeg meg ganske heldig. Nesten ikke merke, ingen stor skade og ikke noe blod.

3. Taco til middag. Det var så utrolig godt med taco i dag. Jeg mener sånn ekstra godt. Selvom jeg tror at jeg spiste litt vel mye taco. 2 lomper ble litt mye for meg. Godt var det hvertfall.

4. Tomatfrøene i boks nummer 2 har begynt å spire. Jeg skal vise dere i morgen. I tillegg har avokadosteinen begynt å sprekke. Det er et godt tegn. Jeg mangler fortsatt å se nektarinfrøet spiret, men kanskje det trenger litt mer tid. Vi får vente og se hva som skjer.

5. Kroppen min føles litt bedre etter å ha slappet av i dag. Forhåpentligvis er den klar for en tur i morgen. Jeg har så lyst til å gå en lang tur i morgen. Åh. Jeg håper virkelig at kroppen ikke føles så tung og sliten i morgen. Faktisk blåser jeg i om det regner eller er sol. Nå vil jeg bare komme meg ut og kjenne på den friske luften.

Det var dagens positiv-liste. Nå skal jeg prøve å sove, men hvertfall slå av lyset og lukke øynene. Jeg vil egentlig bare hvile og bli klar for en ny dag. Dagen i dag har vært helt grei, men det er veldig kjedelig å måtte ta en pause fra gåturer. De gir meg mye energi, men de klarer ikke fikse en kropp som verker. Så denne gangen klarte jeg faktisk lytte til kroppen min. Jeg har jo gjort ganske mye de siste 2 ukene for å komme et steg videre til å bli frisk. Det går ikke an å være trist eller sur for å måtte ta en pause i ny og ne. Jeg jobber kjempe hardt med meg selv. Å være stolt av meg har jeg all grunn til og dagens pause har jeg virkelig fortjent.

Hva har vært positivt med din dag? Klarer du å finne noen gode hendelser fra dagen i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg