Positiv-liste

Dagens positiv-liste er i gang. Til tross av lite søvn så har denne dagen hatt mye fint også. Her kommer alt det positive fra dagen i et innlegg.

1. Jeg fant lader til kameraet mitt etter å ha sjekket rundt på nettet uten hell. Jeg lette etter noe annet også kom jeg over usb kabel som passet kameraet mitt. Det er ikke den som hører til kameraet, men så lenge det blir ladet så bryr jeg meg egentlig ikke. For nå er kameraet også klart for ferie.

2. Jeg fikk verdens beste tilbakemelding av psykologen at jeg har gjort mer enn psykologen forventer og at jeg virkelig har jobbet på. Det er så godt å høre etter 2 uker med mye opp og nedturer.

3. Jeg klarte å gjøre litt annet etter psykologtimen. De andre dagene har det vært nok med psykolog og da har jeg vært helt utslitt. Så dagen i dag er en stor forbedring fra tidligere.

4. Mye fin natur og blomster på turen i dag. Det hjalp på humøret og gjorde dagen så mye enklere etter at søvnen ikke hadde vært på topp.

Det var dagens positive hendelser. Nå blir det film, vannmelon og et glass brus. Bare slappe av og kose meg. Viktig å ikke slite ut kroppen helt. Hendene mine har allerede begynt å verke så nå blir det sofaen resten av kvelden. Det er ganske koselig da, ligge å se på en fin film og spise noe godt. Etter en lang dag er det alltid fint å kose seg litt ekstra på kvelden.

Hvordan har din dag vært?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg