Positiv-liste

Da var denne dagen kommet til slutten også. Ikke veldig lenge før jeg tar kvelden nå, men før jeg gjør det så må jeg jo skrive om alle de positive opplevelsene jeg har hatt i dag. Så kan alt det kjipe og vonde ta seg en bolle. For dagen i dag har vært litt opp og ned, men heldigvis har det vært aller mest positivt.

Nå kjenner jeg at kroppen begynner å falle litt ned og energien er helt borte så da tenker jeg det er greit å begynne med dagens liste over positive hendelser  så her kommer den.

1. Fint vær. Solen skinte og himmelen var blå når vi gikk ut av hotellet. Det ble egentlig en veldig fin dag. Solfylt, varm og herlig dag.

2. Fløibanen. Hvor skal jeg begynne? Utsikten når vi kjørte oppover var kjempe fin, men da vi kom på toppen så overgikk det alt annet jeg har sett. Jeg har vært på Knabben og sett utover Nedre Eiker, men det kan ikke sammenlignes engang. Det var noe helt annerledes. Det var magisk.

3. Vi møtte på noen geiter når vi var på toppen av Fløibanen. Egentlig er jeg livredd for geiter (sett for mange skrekkfilmer), men jeg gikk midt i mellom to geiter og det er jeg faktisk ganske stolt av. De er jo faktisk litt søte da, men fortsatt skumle.

4. Jeg fikk kjøpt en stein (mer om dette i morgen).

5. Jeg fikk noen utrolig flotte bilder av landskapet da vi var oppe på Fløibanen. Tror kanskje jeg er nødt til å fremkalle og ramme inn et av dem. For jeg ble veldig fornøyd med dagens bilder.

Jeg er også veldig fornøyd med meg selv, at jeg klarte å si i fra om at jeg ikke klarte å dra på festen allikevel. Det er ikke noe positivt ved hendelsen, men jeg er allikevel glad jeg klarte å sette den grensa for meg selv  for jeg vet at hvis jeg hadde kommet helt dit så hadde det bare blitt enda verre angst anfall enn jeg fikk der. Så sånn er nå det. Dagen var jo fylt med ganske mye fint da. Så med det friskt i minne så tenker jeg at det er pæ tide å sove litt. Natta!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg