Positiv-liste

Dette blir dagens siste blogginnlegg fordi jeg er så klar for litt søvn akkurat nå. Dagens siste innlegg er altså en liste over alt det positive som har skjedd i dag. Dette har jeg faktisk gledet meg veldig til. Jeg syns det er gøy å gå igjennom dagen og plukke ut alle de gode tingene som har skjedd. Det gjør det nesten verdt det at jeg nå ligger med hodepine og er svimmel. Vet du hva? Det er faktisk verdt det. Jeg hadde en fantastisk dag! Og uten mer babling fra meg, her er de positive hendelsene i dag.

1. Jeg bestemte meg for å gå et sted jeg aldri hadde gått før og det gikk kjempe fint.

2. Jeg gikk kjempe langt i dag. Kanskje ikke det smarteste å gjøre, men det gjorde definnetivt dagen min helt super.

3. Jeg fikk sett mye nytt i dag. Det åpnet opp for noen helt nye turmuligheter.

4. Jeg fikk tatt masse bilder som jeg ble utrolig fornøyd med. Å se så mange blomster og få tatt bilder av dem gjorde meg veldig glad. Jeg gikk rundt å smilt for meg selv og brydde meg ikke om noen så meg gå der for meg selv med et stort smil.

5. Når jeg kom hjem fra turen så hadde jeg en utrolig koselig og god lunsj utenfor leiligheten.

6. Da det begynte å tordne og lyne så var jeg ikke like redd som jeg pleier å bli. Jeg er egentlig veldig redd for torden, men det gikk faktisk kjempe bra selvom jeg var alene hjemme når det holdt på.

7. Samboeren min kom hjem med jordbær. Mmm… de var utrolig gode! Jeg har spist noen mens jeg har sett litt på tv.

Og det var dagens liste. Her er det mye å være glad for. Så til tross for at jeg ligger her på sofaen med en dundrende hodepine og så klar for å sove så har det vært en helt amazing dag. Jeg kommer nok til å ta det litt roligere i morgen, men jeg håper allikevel jeg får tatt meg en liten tur og forhåpentligvis har jeg klart å sove vekk hodepinen. Det er lov å håpe. Jeg er ganske optimistisk fordi jeg har lyst til å gå tur. Uansett om det regner eller er strålende sol. Vi får håpe på sol.

Men er det noe jeg er veldig glad for så er det at jeg ikke satt ut klærne for tørk i dag. Det kunne endt ganske så uheldig når regnet først kom fordi det kom ganske fort og tørkestativet er ganske tungt. Nei, jeg stoler nok ikke så mye på været at jeg lar klesvasken stå ute. Hvertfall ikke når jeg er den eneste som kan bære den inn igjen. Så ja, veldig glad for at jeg IKKE gjorde det. Og med det sier jeg god natt til alle dere flotte lesere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg