Positiv-liste

Nå har klokka blitt så mye at jeg tror det siste innlegget blir nå. Det har vært en veldig fin dag og jeg har fått sett mye av Bergen allerede. Det blir veldig gøy å se enda mer i morgen. Nå tenker jeg at det er på tide med en oppsummering av alt det positive som har skjedd i dag. Så her kommer listen over dagens positive hendelser.

1. Bare det å våkne opp til å vite at man er i Bergen og endelig har kommet seg på ferie er jo positivt i seg selv. Det gjør meg så utrolig glad at vi har fått til denne ferien sammen.

2. Jeg var veldig fornøyd med hår og sminke i dag. Det var veldig fint helt til jeg gikk ut av hotellet og panneluggen bare blåste til alle kanter. Da ble jeg så oppgitt at panneluggen gikk bakover, under hårbøyla. Men jeg fikk tatt noen bilder så her får dere se hvordan det så ut før jeg gikk ut.

3. Akvariet gjorde meg veldig glad. Alt var utrolig gøy og jeg hadde det kjempe fint sammen med samboeren min.

4. Alle de flotte bildene jeg fikk i dag. At jeg fikk så mange fine bilder både på akvariet, men også før og etter er veldig gøy. Mange bilder å se tilbake på.

5. Jeg og samboeren min så Brann kampen på hotellrommet. Med litt godteri og en veldig spennende kamp så ble det en kjempe fin kveld. Brann vant 1-0 så det var jubel her!

En helt super avslutning på en helt fantastisk dag. Alt ved denne dagen har vært så fantastisk. Jeg kan nesten ikke vente med å se hva morgendagen bringer. Jeg vet jo hva vi skal, men jeg aner jo ikke hvordan det blir. Nå vet jeg at det blir awsome fordi jeg er med samboeren min og vi har det utrolig fint sammen. Også er Bergen helt fantastisk. Selvom vi har hatt litt regn så har det vært en helt fantastisk dag. I dag er virkelig humøret mitt helt på topp.

Nå må jeg få meg litt søvn sånn at jeg ikke er helt ødelagt i morgen. Det blir jo mye gåing i morgen også. Hvis du vil se mer av Bergen så er det bare å følge med. Jeg legger som sagt bilder ut både her og på instagram. Men før det blir mange nye opplevelser så tar jeg kvelden nå. Natta!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg