Positiv-liste

Denne dagen har vært ganske bra. Bare det faktum at vi er i Bergen sier jo sitt. Nå har jeg ikke fått sett noe av Bergen ennå, men følelsen av å endelig være fremme er deilig. Jeg gleder meg til å se meg rundt og oppleve denne flotte byen.

Men det har vært en veldig lang dag. Jeg stod opp kl. 05:30. Så jeg kjenner at kroppen har fått nok for i dag. Samboeren min har allerede sovna så jeg lurer på om jeg skal gjøre det samme. Da er vi begge klare for en ny dag.

Men før jeg tar kvelden så må jeg jo gå igjennom dagen og finne alt det positive med dagen. Så da er det vel bare å sette i gang. Her er listen over alle de positive hendelsene fra dagen i dag.

1. Jeg ble vekt tidlig og jeg trodde jeg ville være helt utslitt og bare lagt meg igjen, men jeg var så klar for å få i gang denne dagen. Full av energi og godt humør. Beste starten på dagen.

2. En utrolig flott togtur med mye flott natur å se på. Det ble mange flotte bilder fra togvinduet. Alt fra blomster, grønne trær og sommer til snø, isflak på vannet og vinterlandskap. Helt fantastisk rett og slett.

3. Jeg så et rådyr rett ved togskinnene. Den snudde seg mot toget og så egentlig helt rolig ut. Så utrolig nydelig. Jeg fikk lyst til å kose den. Synd jeg ikke fikk bilde av den.

4. Følelsen av å endelig være fremme. Vel, den gode følelsen var der et eller annet sted. Jeg hadde bare litt annet å tenke på der jeg gikk med vondt i magen. Det var hvertfall veldig godt å legge seg nedpå da.

5. Spise mat. Jeg var helt tappet for krefter så når samboeren min gikk å kjøpte mat så ble både jeg og magen min glad. Det var utrolig snilt av han når jeg ikke orket å forlate hotellrommet.

6. Sove. Jeg sovna litt i stad og det var så utrolig godt, men så våknet jeg igjen og nå må jeg uansett være våken til jeg skal ta p-pilla. Etter det skal jeg sove igjen. Senga er så god. Det skal virkelig bli godt å sove videre etterpå.

Så da er det egentlig bare en ting som mangler og det er å vente til påminnelsen på mobilen “ta p-pille” ringer også skal jeg ta kvelden. Så dette blir altså dagens siste blogginnlegg, men kom innom i morgen for å lese og se mange flere bilder. For vi har endelig kommet oss på ferie til Bergen. Disse 7 dagene skal nytes! Til da sier jeg god natt.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg