Positiv-liste

Da har jeg slappet av, spist litt og sett på Mean Girls. Jeg kan ikke si at filmen var veldig bra, men det var hvertfall noe å se på. Egentlig setter jeg ikke på typisk jentefilmer. Jeg vil heller se på skrekkfilmer eller crime, men så tenkte jeg hvorfor ikke sette på noe helt annet. Det skader jo ikke å se på noe annet for en gang skyld.

Etterpå tenkte jeg å lese resten av boka før jeg sovner. Det er så lite igjen og jeg har faktisk lyst lyst til å lese resten og se hvordan den ender. Også kan jeg skrive om den sånn at noen av dere kanskje får lyst til å se den. Det kunne jo hende. Hvis jeg blir ferdig med boka i dag så kommer ikke innlegget før i morgen, bare sånn at dere vet det.

Men nå tenkte jeg at det var på tide å finne det positive med denne dagen. For dagen i dag har virkelig vært bra. Så la oss starte.

1. Humøret mitt har vært så bra hele tiden. Jeg føler meg skikkelig glad i dag. Det er så godt å ha en slik dag der ingen depressive tanker har klart å ødelegge humøret mitt. Jeg trengte virkelig denne dagen.

2. Gått tur med samboeren min. Selvom det bare var en liten rundtur så var det veldig fint å starte dagen sånn. Og utrolig fint å kunne dele morgenen ute sammen med han. Det var perfekt.

3. Jeg fikk tatt mange flotte blomsterbilder. Dere som følger bloggen vet jo at jeg er veldig glad i å ta bilder av blomster. Og det er jo så mange fine blomster overalt.

4. Vi møtte på den lille pusejenta som bor i nabolaget. Den pusen er så søt og kosete. Hun er skikkelig oppmerksomhetsyk og når hun mjauer er hun så sjarmerende. Det er nesten umulig å ikke kose henne. Nei, det er faktisk helt umulig.

5. Jeg har fått mye tid til å lese boka og det er så rart at jeg snart er ferdig. Jeg var litt over halvveis da jeg begynte i dag. Kanskje jeg må ha med meg 2 bøker til Bergen. Neh, jeg kan heller kjøpe en hvis jeg trenger.

6. I dag har jeg brukt mye tid til å bare kikke på plantene. Det gjør meg så rolig og glad. Se de små bladene som kommer ut fra toppen av plantene. Se at de former seg, vokser og begynner å ligne på grønnsaksplanter. Det er veldig gøy. Jeg drømmer meg litt bort. Det er faktisk litt som da jeg satt i drivhuset da jeg bodde i Modum. Jeg får hvertfall de samme følelsene. Det er helt fantastisk å kunne holde på med planter igjen.

Dagen i dag har med andre ord vært fylt med masse glede, lesing og planter. Det har vært en rolig og avslappende dag. Helt perfekt. Så nå skal jeg hive meg løs på siste rest av boka og forhåpentligvis kommer det et blogginnlegg om boka i morgen. Hvis du ikke vil gå glipp av innlegget om boka så kan du følge bloggen sin facebookside Her. Eller så har jeg laget en instagramkonto til bloggen også. Den finner du Her. Er det noe du lurer på så er kommentarfeltet åpent.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg