Positiv-liste

Det er jaggu bra jeg og samboeren min tok en tur på morgenen i dag fordi jeg hadde ikke orket en tur nå. For mye middag og godteri. Men i morgen håper jeg det blir en skikkelig tur. Jeg håper også det blir litt mindre varmt for da vil samboeren min gå også. Alt er bedre når man gjør det sammen med noen.

Men ja, nå tenkte jeg å skrive ned dagens positive hendelser. Best å få gjort det nå. Jeg er egentlig ganske trøtt og sliten. Så her kommer altså listen over alt som har vært bra i dag.

1. Jeg jogget en del av veien ned til bussen. Jeg følte meg i så bra form. Det var utrolig gøy. Ja, også hadde vi dårlig tid. Det føltes utrolig deilig å ha så mye energi og og godt humør å starte dagen med.

2. Stå i skyggen for å vente på bussen. Jeg skal ikke klage på varmen, men jeg liker best å gå i solsteika fremfor å stå stille. For meg føles det ikke fult så varmt å gå. Så jeg er veldig takknemlig for skuret som er bygd på den store bussplassen i sentrum.

3. Jeg fikk så utrolig mange fine bilder i dag. Det er veldig mange fine blomster på vei opp fra bussplassen. Også er det en fin distraksjon å ta bilder når man egentlig er for sliten til å gå hjem. De bakkene er brutale på kroppen min, men heldigvis for meg er det mye fint å ta bilde av.

4. Det var faktisk en bra film på Netflix jeg ikke har sett før. Å sitte og se på den var veldig koselig. Enda bedre med godteri, brus og is. Ja, jeg har virkelig hatt det koselig her hjemme.

Nå er det på tide å hvile øynene litt. Om jeg får sove vet jeg ikke, men jeg trenger hvertfall å få slappet litt av. Jeg er så sliten i øynene og kroppen min verker. Vel, klokka er jo faktisk 22:00 allerede så det er kanskje ikke så rart at jeg er sliten i øynene. Dagen i dag begynte jo ganske tidlig. Selvom jeg har slappet av mye av dagen så har ikke øynene mine gjort det. Jeg har jo bl.a. sett på film. Det har vært en veldig fin dag da. Jeg har kost meg veldig og humøret har nesten bare vært positivt. Det er ikke dårlig. Så da får jeg hvile øynene så kanskje jeg får sove. Vel, det er lov å håpe.

2 kommentarer
    1. Det hørtes ut som en fin dag, godt med sol, men godt med skygge også. Her er det regn i dag, og jeg skal i alle fall ut å gå tur NÅ 🙂 Håper du får en fin dag 🙂

      1. Tusen takk. Godt å komme seg ut i den friske luften da. Det blir skikkelig godlyd når det regner. God tur <3 håper du også får en fin dag. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg