Positiv-liste

Jeg har vært så utslitt i hele dag så jeg tror kanskje jeg skal prøve å sove nå. Å hvile/se på tv har ikke hjulpet så veldig mye, men forhåpentligvis blir det bedre med litt søvn. Det pleier hvertdall det. Men før jeg går å legger meg så tenker jeg at jeg skal skrive ned de positive hendelsene fra i dag. Det er ikke så mange ting som har skjedd i dag, men det er jo alltid noe positivt å se tilbake på. Så her er de positive hendelsene fra i dag.

1. Jeg har fått lagt sammen klærne som hang på tørkestativet, vasket og hengt opp en ny vask. Et steg nærmere å ha et ryddig hjem. Det er godt med alt som er gjort.

2. Brettspill med samboeren min. Det er alltid så koselig når vi finner på noe sammen. Enten det er små ting eller store ting så har jeg det alltid så fint sammen med han.

Som sagt er ikke listen stor, men det som har vært positivt har gjort dagen veldig fin. Nå er jeg veldig utslitt og klar for en god natt søvn. Vel, det er hvertfall det jeg håper på. Etter å ha sett 13 going on 30, så forresten var en veldig fin film. Jeg hadde egentlig ikke lyst til å se den, men jeg er glad jeg gjorde det. Faktisk var det verdt det. Morsom, fin og full av spennende øyeblikk. Kanskje neste film på lista di? Den er veldig fin for en jentekveld f.eks.

Men nå kjenner jeg at øynene mine snart ikke klarer å holde seg oppe mer så da får jeg gå å legge meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg