Positiv-liste

Dagen i dag har vært både bra og dårlig, men det bra har veid mer enn det dårlig. Jeg har fått dratt til psykologen og jeg har fått slappet av. Det trengte virkelig etter mange timer på farten. Kroppen er fortsatt sliten og klar for å sove, men før det så kommer de positive hendelsene fra dagen. De hendelsene som jeg tar med videre.

1. Det at jeg klarte å ta meg sammen og komme meg av gårde til psykologen er jeg ganske stolt av. Jeg var utslitt og skikkelig deppa, men jeg dro allikevel. Det viser at jeg er så mye sterkere enn jeg har vært. Også har jeg virkelig lyst til å bli frisk og da trenger jeg å dra til psykologen hver gang.

2. På Gardermoen klarte jeg å fokusere på boka mi. Selvom det var mange folk der så ble jeg ikke redd eller følte angsten tok overhånd. Jeg hadde litt vondt i magen, men jeg klarte å holde meg rolig fokuserte på boka jeg leste.

3. Jeg klarte å legge vekk alt når jeg kom hjem igjen og fokuserte på å slappe av. Det trengte jeg virkelig i dag. Det er alltid veldig tomt for energi etter en psykologtime og i dag var ikke et unntak. Det ble mat, brus, tv. Ja, alt som trengtes for å få en avslappende ettermiddag og kveld her hjemme.

Nå har jeg bare en ting å si og det er god natt. Nå er jeg så klar for en godnatt søvn. I morgen kommer det en ny dag og jeg har veldig lyst til å få gått en lang tur. For at jeg skal orke det så trenger jeg å få nok søvn. Så da er det bare å lukke øynene og håpe at man får sove.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg