Positiv-liste

Jeg vet at det finnes positive øyeblikk fra denne dagen og jeg skal prøve å finne dem, men akkurat nå føler jeg meg så såret og sint. Det er vanskelig å tenke positivt nå. De siste dagene har jeg slitt ekstra mye med psyken. Jeg grått mye og følt meg ganske ille til tider. Dagen i dag ble dråpen som fikk glasset til å renne over.

Faktisk endte denne dagen så ille at jeg ikke hadde lyst til å skrive dette innlegget, men det er jo i stunder som dette jeg virkelig burde skrive ned de positive øyeblikkene. Jeg burde reise meg opp og vise at jeg ikke gir meg så lett. Så her kommer dagens positive hendelser.

1. Jeg og samboeren min var i butikken i dag. Så på vei ned og opp til bussen så fikk jeg dagens treningsøkt.

2. Dette vet jeg jo fra før av, men jeg har verdens snilleste venninne. Hun stiller opp når jeg virkelig trenger henne og er alltid der for meg. Jeg er så heldig som har henne i livet mitt. Etter denne coronakrisen så savner jeg henne utrolig mye. Jeg kan ærlig talt ikke huske sist vi møttes. Men jeg vet at når vi treffes igjen så kommer det til å være som om vi alle forlot hverandre.

3. Å avslutte dagen i armene til samboeren min er det beste som finnes.

Og det er her lista slutter. Nå skal jeg prøve å sove bort hodepinen sånn at jeg er klar for morgendagen. I tillegg skal jeg skyve alt det negative vekk og fokusere på meg selv og min samboer. Alt annet kommer etter det.

I morgen kan jeg sove lenge så det er nøyaktig det jeg kommer til å gjøre. Jeg trenger virkelig å hvile ut nå. Hvertfall hvis jeg skal klare å komme meg helt til Jessheim i morgen. Forhåpentligvis får jeg sovet mye.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg