Plukke blomster for å…

Når jeg var på tur så plukket jeg med meg 3 blomster. Jeg hadde så lyst til å prøve og lage et bilde med ekte blomster. Enda et prosjekt jeg har lyst til å starte på, presse blomster. Så jeg fant 3 forskjellige blomster når jeg var på tur. 3 blomster i forskjellige farger som jeg tok med meg hjem. Jeg kommer nok til å prøve og finne flere sånn at jeg kan lage et bilde med mange flotte blomster. Vi får se hvordan det går.

Dette har jeg ikke gjort siden barneskolen. Faktisk har jeg ikke tenkt på det før nå. Når jeg fikk denne idéen så måtte jeg bare gjøre det så fort jeg orket å komme meg ut og plukke noen blomster. Så jeg kommer definnetivt til å plukke blomster neste år for nettopp dette. Jeg gleder meg til å se resultatet og dele det med dere. Akkurat nå ligger dem i en bok mellom bakepapir. Jeg er veldig spent på hvordan dette går og håper jeg får plukket noen flere blomster jeg kan presse.

Det er så mye moro å finne på om man bare bruker fantasien. Så hjelper det mye med inspirasjon fra pintrest, youtube, instagram og facebook. Inspirasjon kan man egentlig finne overalt. Når jeg finner inspirasjon og ikke vet når jeg kan få bruk for den informasjonen så noterer jeg det ned på mobilen. Det ligger masse idéer på mobilen min som jeg har lyst til å prøve ut. I dag fikk jeg prøvd ut dette og det var veldig moro. Bare å vente på resultatet nå. Det tar fra 1 til 2 uker før de er klare så da er det bare å smøre seg med tålmodighet.

Om du ønsker å se mer som dette kan du følge bloggen på facebook HER så går du ikke glipp av noe av det jeg skriver på bloggen. Jeg tror det kommer til å bli masse tips og inspirasjon fremover. Både til halloween, høst temaer og jul.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg