Platinablond med lyseblå tupper

La oss snakke om håret mitt. For det har vært ganske mye ettervekst, blåfarge som ikke går ut, tørt og livløst hår i hestehalen. Så i går bestemte jeg meg for å ta saksen og klippe enda mer av det blå. Jeg tok også å bleket det og endte til slutt opp med veldig lyst hår. Først var jeg litt usikker, men jeg må si at det ble ganske pent. Nå er ikke jeg noe fan av platinablondt hår, men jeg tror faktisk jeg kommer til å ha det sånn en stund nå. Så la oss se hvordan det så ut før og hvordan det ser ut nå.

Det blå har som sagt ikke forlatt håret helt og tydeligvis er det umulig, men det gjør ingenting. Jeg likte det faktisk sånn og kommer derfor til å ha det sånn. Ikke noe farging og hvertfall ikke mer bleking.

Etterhvert skal dere få se det ferdig stylet, men etter alt i går så var jeg så utslitt at jeg ikke orket noe som helst. Også er det ikke like lett å bare sett i gang og style håret når man ikke skal noe. Det er ikke akkurat det jeg har lyst til å bruke energien min på om jeg ikke må, men jeg har samtidig lyst til å se hvordan det blir.

En ting som er veldig deilig med å ha klipt vekk så mye hår er å kjenne hvor mye bedre det faktisk er. For selvom jeg har bleket det så er det allikevel mye sunnere nå enn med de ekstra 10-15cm med slitt og ihjel bleket hår. Nå føles det mye tykkere ut og det ser mye bedre ut. Muligens det beste jeg kunne gjort med håret mitt. Så nå skal det få være i fred i 1-2 måneder. Vi får se hvor fort det vokser og hvor lenge det ser bra ut med blondt hår når etterveksten syns.

Hva syns dere?

Følg bloggen på facebook HER

Instagram goth HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg