Planlegger spooky season

I går ble det en utrolig fin dag, men det var også en dag jeg ikke fikk jobbet noe særlig. Så i dag blir det altså en jobbdag. Jeg skal planlegge masse, jobbe med bloggen, gjøre diverse ting som man kan kalle forberedelser til bloggen. Ja, en skikkelig lang dag på kontoret. Da er det jo bra at jeg har et lite kontor som jeg kan sitte på og jobbe. Også er jeg jo utrolig glad i å sette med ned med masse arbeid. Det verste jeg vet er jo å ikke ha noe å gjøre. Så i dag skal jeg faktisk kose meg skikkelig.

Jeg må jo si at jeg gleder meg veldig til den tiden som snart kommer. Nå er det jo ikke lenge igjen før jeg faktisk kan begynne å pynte til spooky season. Og på slutten av spooky season kommer jo halloween med innkjøp av gresskar, masse skummel pynt og ikke minst mye horror filmer. Det er jo disse forberedelsene jeg jobber mest med nå for tiden. Listen over ting jeg har lyst til å gjøre er jo alltid herfra til månen, men det er jo mye jeg ikke vil rekke på den lille tiden. Derfor skal jeg bruke dagen i dag til å finne oppskrifter og idéer til mat/bakst/drikke og noen få hobbyprosjekter jeg kan gjøre. Så må jeg finne ut hva slags type filmer jeg kan lage til youtube, for det må jo hvertfall være 1 video til youtube som er litt mer spooky season.

Det blir jo alltid spennende å se hvordan det blir til slutt og hvor mye jeg faktisk får gjort. Og det er jo derfor jeg ikke forteller om hvilke planer jeg har. For noen av tingene får jeg ikke gjort fordi jeg rett og slett ikke har tid eller energi til å gjennomføre det. Derfor har jeg tenkt til å skrive opp alt jeg virkelig har lyst til å få gjort og hvis det ikke blir tid eller mulig å gjennomføre i år så kan jeg hvertfall se om jeg får gjort det til neste år. Så jeg har kjøpt en skrivebok der jeg kommer til å skrive ned alle idéene for spooky season og advent. Da har jeg alt der også kan jeg krysse over det jeg går gjort. Jeg syns det var en veldig god idé. Så nå er det vel egentlig bare å begynne med jobben. Dette gleder jeg meg faktisk til å begynne på, sånn på ekte.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg