Planlegge til noe stort

Da var det en ny dag og jeg har akkurat våkna. Kroppen min føles ut som den har blitt slått i hjel. Det betyr at det begynner å bli kaldere ute. Snart er det vel på tide å ta inn paprikaplanten. Da må jeg bare finne ut hvor jeg skal sette den. For den tar jo faktisk ganske mye plass og det er veldig begrenset med det her inne, men jeg finner vel ut av det til slutt.

I tillegg kom vi hjem til tomatplanten som lå utover bakken igjen, men jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre med den. Jeg vurderer faktisk å bare la den ligge sånn. For det går sånn utover ryggen min om jeg skal prøve å hjelpe den opp igjen. Særlig nå som kroppen min kjenner på høstens kaldere netter.

Nå i dag kjenner jeg hvertfall at kroppen min ikke klarer å gjøre så alt for mye. Det betyr at jeg blir sittende med jobb i dag. Noe som egentlig er ganske greit fordi jeg har en god del tid sol må gjøres fremover. Om jeg skal komme i mål med alt så må jeg bruke mye tid på planlegging osv. Så da er det jo fint at jeg kan ta en sånn dag i dag.

Jeg tror nok litt av grunnen til at kroppen min er såpass kranglete i dag er fordi vi satt så lenge i bilen i helgen. Altså ikke bare fordi det blir kaldere, selvom det også spiller inn. Kanskje 50/50 fordi jeg kjente det i går også. Så jeg må nok bli flinkere til å lytte til kroppen min.

Dagen i dag blir altså mye jobb. Om jeg føler at jeg klarer noe annet i løpet av dagen så blir det nok baking også, men jeg tviler. Uansett håper jeg det blir en veldig effektiv dag for jeg har lyst til å få unna mest mulig jobb. Det er så kjedelig å føle at man henger sånn etter. Så det må jeg jo rette opp i. Og da blir det bl.a planlegging av september-oktober som kommer til å bli stappfull av alt mulig spennende innhold. Jeg gleder meg utrolig masse. Nå er det jo ikke lenge igjen før september begynner, så da er det bare å jobbe på.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg