Planlagt neste tur

Som jeg har sagt så har jeg begynt å gå tur hver dag. I dag ble det ikke en så lang tur, men det er bedre å komme seg litt ut enn å ikke komme seg ut I det hele tatt. Denne gangen var ikke angsten et problem. Nå var jeg bare så sliten i utgangspunktet og da må jeg tenke på at det kommer flere dager. Det hjalp ikke akkurat at jeg spiste litt vel mye til middag og er fortsatt mett, men jeg sulter hvertfall ikke. For øyeblikket prøver jeg egentlig bare å lade opp til neste tur, som blir igjennom skogen her borte. Som regel går jeg igjennom hele nabolaget og helt bort til den store stien, men det er faktisk veldig fint å gå inn her borte også. Faktisk gikk jeg bort dit bare for å vise hvor jeg har lyst til å gå. Jeg gikk inn der all myggen har samlet seg bare for å ta bilde av stien.

Det ser kanskje ikke så bra ut som den stien jeg pleier å gå, men det er en veldig koselig og fin tur igjennom skogen. Faktisk den koseligste. Selvom det ikke er den bredeste stien og skogen er mye tetter osv. Fint er det hvertfall og jeg gleder meg til jeg får tatt denne turen. Grunnen til at jeg ikke har tatt den ennå er fordi jeg vil være 100% sikker på at det er helt tørt. For når man kommer helt øverste her så er det et stort område som er veldig gjørmete om bakken ikke har fått tørke helt. Det er også flere andre steder innover i skogen som man kan slite litt hvis bakken ikke er tørr. Så derfor håper jeg å få tatt den turen nå før det begynner å regne.

Også ble det selvsagt noen flere bilder. For selvom jeg er veldig sliten så er det fortsatt utrolig koselig å gå en kveldstur. Det beste jeg vet er å se solen skinne igjennom trærne eller når jeg får med meg solnedgangen. Akkurat i dag ble det ikke noe solnedgang, men jeg har fått sett det mange ganger og det gir meg så mye glede. Jeg orket bare ikke flere mygg i kveld. Man blir jo spist levende bare man går ut en liten tur på kvelden.

Så jeg tok en liten tur, men jeg har som sagt planer om en lengre tur snart. Når det blir får vi se på. Først har jeg litt baking å gjøre. Jeg må jo ha en ny oppskrift på mandag til dere. Med andre ord blir det bakedag igjen i morgen. Det er noe jeg har hatt veldig lyst til å bake og oppskriften er allerede klar. Også får jeg komme meg ut på tur i starten av neste uke om kroppen tillater det. Høres ut som en god plan, spørr du meg.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Alltid en fordel at man planlegger turen ikke minst når det går på ukjente veier. Men det er best i nærmiljøet. At det er tørt en en fordel, i skogen er mye kupert. Håper jeg om kort tid kommer meg på skogstur. Man føler ro i sjelen når man er i skogen. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg